*Let op: vanaf 1 april nieuwe locatie op de Amalia van Solmstraat 155 in Den Haag * Boek nu de nieuwe Body in Balance les op woensdagochtend
20 mei - 26 mei 2019   
Maandag 20 mei
  18:30
Hardlopen en Yoga4running
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   18:30 - 20:00
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
 
 
Voor alle niveaus. Deze training start met 30 minuten hardlopen op interval basis waarin we nadruk letten op een ontspannen techniek. Hierna volgt 60 minuten yoga (geschikt voor alle niveau's) om het lichaam weer in balans te brengen. Door deze vorm van yoga worden je spieren verlengt en verstrekt, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.
Deel deze les


  19:00
Yoga4running
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   19:00 - 20:00
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
 
 
Geschikt voor alle niveau's. Let op wil je mee doen met het hardloop deel kies dan de training van 18.30 uur!!

Deze vorm van yoga zorgt er voor dat je spieren verlengt en verstrekt worden, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.
Deel deze les


Maandag 20 mei
18:30  
Hardlopen en Yoga4running

Tijd   18:30 - 20:00
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
 
Voor alle niveaus. Deze training start met 30 minuten hardlopen op interval basis waarin we nadruk letten op een ontspannen techniek. Hierna volgt 60 minuten yoga (geschikt voor alle niveau's) om het lichaam weer in balans te brengen. Door deze vorm van yoga worden je spieren verlengt en verstrekt, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.

19:00  
Yoga4running

Tijd   19:00 - 20:00
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
 
Geschikt voor alle niveau's. Let op wil je mee doen met het hardloop deel kies dan de training van 18.30 uur!!

Deze vorm van yoga zorgt er voor dat je spieren verlengt en verstrekt worden, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.

Dinsdag 21 mei
  19:00
YinYoga
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   19:00 - 20:00
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
 
 
een rustige vorm van Yoga die gericht is op het openen en soepel maken van je lichaam.
Tijdens de les houden we houding langer vast vorm meer flexibiliteit en mobiliteit. In deze les gebruiken we ook soft foamrollers om het lichaam meer te ontspannen.
Let op: Deze les is zonder hardlopen vooraf!
Deel deze les


  20:00
Hardlopen & Yoga4running
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   20:00 - 20:30
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
 
 
Voor alle niveaus. Deze training start met 30 minuten hardlopen op interval basis waarin we nadruk letten op een ontspannen techniek. Hierna volgt 60 minuten yoga (geschikt voor alle niveau's) om het lichaam weer in balans te brengen. Door deze vorm van yoga worden je spieren verlengt en verstrekt, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.
Deel deze les


  20:30
Yoga4running
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   20:30 - 21:30
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
 
 
Geschikt voor alle niveau's. Deze vorm van yoga zorgt er voor dat je spieren verlengt en verstrekt worden, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.
Deel deze les


Dinsdag 21 mei
19:00  
YinYoga

Tijd   19:00 - 20:00
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
 
een rustige vorm van Yoga die gericht is op het openen en soepel maken van je lichaam.
Tijdens de les houden we houding langer vast vorm meer flexibiliteit en mobiliteit. In deze les gebruiken we ook soft foamrollers om het lichaam meer te ontspannen.
Let op: Deze les is zonder hardlopen vooraf!

20:00  
Hardlopen & Yoga4running

Tijd   20:00 - 20:30
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
 
Voor alle niveaus. Deze training start met 30 minuten hardlopen op interval basis waarin we nadruk letten op een ontspannen techniek. Hierna volgt 60 minuten yoga (geschikt voor alle niveau's) om het lichaam weer in balans te brengen. Door deze vorm van yoga worden je spieren verlengt en verstrekt, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.

20:30  
Yoga4running

Tijd   20:30 - 21:30
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
 
Geschikt voor alle niveau's. Deze vorm van yoga zorgt er voor dat je spieren verlengt en verstrekt worden, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.

Woensdag 22 mei
  09:00
Body in Balance
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
Plaatsen   Nog 14 beschikbaar
 
 
een les gericht op kracht, lenigheid en ontspanning. Tijdens de les combineren we Pilates, Power Yoga en Tai-Chi op moderne muziek. Hiermee ontwikkel jij lenigheid, kracht en verbrand je calorieën. Je lichaam en geest komen in balans door de combinatie van ontspanning en uitdaging. De les wordt afgesloten met een heerlijke ontspanning!
Deel deze les


Woensdag 22 mei
09:00  
Body in Balance

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
Plaatsen   Nog 14 beschikbaar
 
een les gericht op kracht, lenigheid en ontspanning. Tijdens de les combineren we Pilates, Power Yoga en Tai-Chi op moderne muziek. Hiermee ontwikkel jij lenigheid, kracht en verbrand je calorieën. Je lichaam en geest komen in balans door de combinatie van ontspanning en uitdaging. De les wordt afgesloten met een heerlijke ontspanning!

Donderdag 23 mei  
Donderdag 23 mei
Geen lessen
Vrijdag 24 mei
  09:30
Hardlopen en Yoga4running
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   09:30 - 11:00
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
Plaatsen   Nog 13 beschikbaar
 
 
Voor alle niveaus. De training start met 30 minuten hardlopen gevolgd met 60 minuten yoga om het lichaam weer in balans t brengen
Deel deze les


  10:00
Yoga4running
 Amalia van Solmstraat 155

Tijd   10:00 - 11:00
Docent   Mathilde
Locatie   Amalia van Solmstraat 155
Plaatsen   Nog 15 beschikbaar
 
 
Geschikt voor alle niveau's. Let op wil je mee doen met het hardloop deel kies dan de training van 09.30 uur

Deze vorm van yoga zorgt er voor dat je spieren verlengt en verstrekt worden, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.
Deel deze les


Vrijdag 24 mei
09:30  
Hardlopen en Yoga4running

Tijd   09:30 - 11:00
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
Plaatsen   Nog 13 beschikbaar
 
Voor alle niveaus. De training start met 30 minuten hardlopen gevolgd met 60 minuten yoga om het lichaam weer in balans t brengen

10:00  
Yoga4running

Tijd   10:00 - 11:00
Docent Docent   Mathilde
Locatie          Amalia van Solmstraat 155
Plaatsen   Nog 15 beschikbaar
 
Geschikt voor alle niveau's. Let op wil je mee doen met het hardloop deel kies dan de training van 09.30 uur

Deze vorm van yoga zorgt er voor dat je spieren verlengt en verstrekt worden, verminder je de kans op blessures, verbeter je de doorbloeding en vergroot je jouw uithoudings- en concentratievermogen. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.

Zaterdag 25 mei  
Zaterdag 25 mei
Geen lessen
Zondag 26 mei  
Zondag 26 mei
Geen lessen
20 mei - 26 mei 2019   
20 mei - 26 mei 2019