Lesrooster Bodhi Yogashala
12 nov - 18 nov 2018   
Maandag 12 november
  17:30
Vinyasa Basic
 Daniella
 Shala 2

Tijd   17:30 - 18:45
Docent   Daniella
Locatie   Shala 2
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


  18:30
Yin
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   18:30 - 19:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


  20:00
Vinyasa Basic
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Maandag 12 november
17:30  
Vinyasa Basic
Daniella

Tijd   17:30 - 18:45
Docent Docent   Daniella
Locatie          Shala 2
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

18:30  
Yin
Lisanne

Tijd   18:30 - 19:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

20:00  
Vinyasa Basic
Lisanne

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

Dinsdag 13 november
  17:15
Pilates
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   17:15 - 18:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.
Deel deze les


  18:30
Yin-Yang
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   18:30 - 19:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.
Deel deze les


  20:00
Ashtanga Basic
 Wim
 Shala 2

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Wim
Locatie   Shala 2
 
 
Ashtanga is een vaste serie houdingen, van een staande naar een zittende en liggende serie. Tijdens deze Ashtanga Basic les ligt het tempo net wat lager en kun je op een rustige manier kennismaken met Ashtanga.
Deel deze les


  20:00
Ashtanga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


Dinsdag 13 november
17:15  
Pilates
Lisanne

Tijd   17:15 - 18:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.

18:30  
Yin-Yang
Lisanne

Tijd   18:30 - 19:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.

20:00  
Ashtanga Basic
Wim

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Wim
Locatie          Shala 2
 
Ashtanga is een vaste serie houdingen, van een staande naar een zittende en liggende serie. Tijdens deze Ashtanga Basic les ligt het tempo net wat lager en kun je op een rustige manier kennismaken met Ashtanga.

20:00  
Ashtanga
Lisanne

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

Woensdag 14 november
  07:30
Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   07:30 - 08:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


  09:00
Yin
 Sandra van Gemert
 Shala 1

Tijd   09:00 - 10:15
Docent   Sandra van Gemert
Locatie   Shala 1
 
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


  17:30
Zwangerschapsyoga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   17:30 - 18:30
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Yoga voor tijdens de zwangerschap!! Meer informatie vind je op de website: http://www.bodhiyogashala.nl/zwanger-fit/
Deel deze les


  18:45
Pilates
 Lisanne
 Shala 2

Tijd   18:45 - 19:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 2
 
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.
Deel deze les


  18:45
Hatha & slow flow
 Sandra
 Shala 1

Tijd   18:45 - 19:45
Docent   Sandra
Locatie   Shala 1
 
 
Hatha & slow flow:

Na een hele dag rennen en vliegen kun je in een Hatha & slow flow les weer tot rust komen. We schakelen een versnelling terug en bewegen langzaam en aandachtig. Soms in de vorm van een flow, soms juist op zoek naar de verstilling in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling en afgewisseld met momenten van stilte tussendoor, maakt dat je je aan het einde van de les rustig en ontspannen voelt.
Deel deze les


  20:00
Strong Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een actieve, dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Woensdag 14 november
07:30  
Vinyasa
Lisanne

Tijd   07:30 - 08:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

09:00  
Yin
Sandra van Gemert

Tijd   09:00 - 10:15
Docent Docent   Sandra van Gemert
Locatie          Shala 1
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

17:30  
Zwangerschapsyoga
Lisanne

Tijd   17:30 - 18:30
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Yoga voor tijdens de zwangerschap!! Meer informatie vind je op de website: http://www.bodhiyogashala.nl/zwanger-fit/

18:45  
Pilates
Lisanne

Tijd   18:45 - 19:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 2
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.

18:45  
Hatha & slow flow
Sandra

Tijd   18:45 - 19:45
Docent Docent   Sandra
Locatie          Shala 1
 
Hatha & slow flow:

Na een hele dag rennen en vliegen kun je in een Hatha & slow flow les weer tot rust komen. We schakelen een versnelling terug en bewegen langzaam en aandachtig. Soms in de vorm van een flow, soms juist op zoek naar de verstilling in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling en afgewisseld met momenten van stilte tussendoor, maakt dat je je aan het einde van de les rustig en ontspannen voelt.

20:00  
Strong Vinyasa
Lisanne

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een actieve, dynamische vorm van yoga.

Donderdag 15 november
  06:30
Ashtanga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   06:30 - 07:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


  19:00
Yin
 Sandra van Gemert
 Shala 1

Tijd   19:00 - 20:15
Docent   Sandra van Gemert
Locatie   Shala 1
 
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


Donderdag 15 november
06:30  
Ashtanga
Lisanne

Tijd   06:30 - 07:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

19:00  
Yin
Sandra van Gemert

Tijd   19:00 - 20:15
Docent Docent   Sandra van Gemert
Locatie          Shala 1
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

Vrijdag 16 november
  09:00
Yin-Yang
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   09:00 - 10:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.
Deel deze les


  19:00
Vinyasa Basic
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   19:00 - 20:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Vrijdag 16 november
09:00  
Yin-Yang
Lisanne

Tijd   09:00 - 10:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.

19:00  
Vinyasa Basic
Lisanne

Tijd   19:00 - 20:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

Zaterdag 17 november
  09:00
Ashtanga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   09:00 - 10:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Een vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


  10:00
Hatha
 Sandra
 Shala 2

Tijd   10:00 - 11:00
Docent   Sandra
Locatie   Shala 2
 
 
Bij Hatha yoga zijn houdingen niet via een flow aan elkaar verbonden, hierdoor is er ruimte om een houding verder uit te diepen en kun je bijna spreken van meditatie in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling, maakt dat je je aan het einde van de les soepel en ontspannen voelt.
Deel deze les


  10:30
Vinyasa Basic
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   10:30 - 11:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


  12:30
Extra les: Restorative Yoga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   12:30 - 14:00
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Bij Restorative yoga blijf je lang in houdingen liggen, in stilte en met alle comfort van hulpmiddelen (dekens, kussens, bolsters, etc) Je krijgt de tijd en ruimte om los te laten en de ontspanning op te zoeken, zowel fysiek als mentaal. Echt een cadeautje voor jezelf en een geweldige manier om het weekend goed te beginnen!!

Deze lange les van 1:30 uur is te reserveren met een Losse les | Rittenkaart | Abonnement | (niet met Proefles te boeken)
Deel deze les


Zaterdag 17 november
09:00  
Ashtanga
Lisanne

Tijd   09:00 - 10:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Een vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

10:00  
Hatha
Sandra

Tijd   10:00 - 11:00
Docent Docent   Sandra
Locatie          Shala 2
 
Bij Hatha yoga zijn houdingen niet via een flow aan elkaar verbonden, hierdoor is er ruimte om een houding verder uit te diepen en kun je bijna spreken van meditatie in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling, maakt dat je je aan het einde van de les soepel en ontspannen voelt.

10:30  
Vinyasa Basic
Lisanne

Tijd   10:30 - 11:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

12:30  
Extra les: Restorative Yoga
Lisanne

Tijd   12:30 - 14:00
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Bij Restorative yoga blijf je lang in houdingen liggen, in stilte en met alle comfort van hulpmiddelen (dekens, kussens, bolsters, etc) Je krijgt de tijd en ruimte om los te laten en de ontspanning op te zoeken, zowel fysiek als mentaal. Echt een cadeautje voor jezelf en een geweldige manier om het weekend goed te beginnen!!

Deze lange les van 1:30 uur is te reserveren met een Losse les | Rittenkaart | Abonnement | (niet met Proefles te boeken)

Zondag 18 november
  10:00
Kundalini Yoga - door Carolien Slooff
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   10:00 - 11:30
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Nog 12 beschikbaar
 
 
Doe mee en ervaar Kundalini yoga!

Wat is Kundalini yoga?

Karakteristiek aan de Kundalini yogalessen zijn de afwisseling van dynamische fysieke oefeningen en meditatie. Iedere les heeft een unieke combinatie van verschillende onderdelen. De uitgebalanceerde techniek heeft een weldadig effect op je lichaam: het ontgift, versterkt je zenuwstelsel, balanceert je hormoonstelsel en vermindert de effecten van stress.
Kundalini yoga wordt ook wel de ‘yoga van het bewustzijn’ genoemd, omdat het een zeer directe impact heeft op hoe je jezelf waarneemt, je leven en de wereld om je heen. Kundalini maakt je bewust.

Wat doe je in een les?
Een les bestaat uit een korte warming-up, een ademhalingsoefening, een serie van oefeningen (kriya) met een specifiek thema, een meditatie al dan niet met stemgebruik (mantra) en handhoudingen (mudra) en natuurlijk een fijne ontspanning.

Data en tijden: Zondag 18, 25 november en 2 december van 10.00-11.30 uur.
Docente: Carolien Slooff
Deel deze les


Zondag 18 november
10:00  
Kundalini Yoga - door Carolien Slooff
Lisanne

Tijd   10:00 - 11:30
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Nog 12 beschikbaar
 
Doe mee en ervaar Kundalini yoga!

Wat is Kundalini yoga?

Karakteristiek aan de Kundalini yogalessen zijn de afwisseling van dynamische fysieke oefeningen en meditatie. Iedere les heeft een unieke combinatie van verschillende onderdelen. De uitgebalanceerde techniek heeft een weldadig effect op je lichaam: het ontgift, versterkt je zenuwstelsel, balanceert je hormoonstelsel en vermindert de effecten van stress.
Kundalini yoga wordt ook wel de ‘yoga van het bewustzijn’ genoemd, omdat het een zeer directe impact heeft op hoe je jezelf waarneemt, je leven en de wereld om je heen. Kundalini maakt je bewust.

Wat doe je in een les?
Een les bestaat uit een korte warming-up, een ademhalingsoefening, een serie van oefeningen (kriya) met een specifiek thema, een meditatie al dan niet met stemgebruik (mantra) en handhoudingen (mudra) en natuurlijk een fijne ontspanning.

Data en tijden: Zondag 18, 25 november en 2 december van 10.00-11.30 uur.
Docente: Carolien Slooff

12 nov - 18 nov 2018   
12 nov - 18 nov 2018