Lesrooster Bodhi Yogashala
11 feb - 17 feb 2019   
Maandag 11 februari
  09:30
Vinyasa
 Daniella
 Shala 1

Tijd   09:30 - 10:45
Docent   Daniella
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


  18:30
Yin
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   18:30 - 19:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


  19:30
Ashtanga Basic
 Marit
 Shala 2

Tijd   19:30 - 20:45
Docent   Marit
Locatie   Shala 2
 
 
Ashtanga is een vaste serie houdingen, van een staande naar een zittende en liggende serie. Tijdens deze Ashtanga Basic les ligt het tempo net wat lager en kun je op een rustige manier kennismaken met Ashtanga.
Deel deze les


  20:00
Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Maandag 11 februari
09:30  
Vinyasa
Daniella

Tijd   09:30 - 10:45
Docent Docent   Daniella
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

18:30  
Yin
Lisanne

Tijd   18:30 - 19:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

19:30  
Ashtanga Basic
Marit

Tijd   19:30 - 20:45
Docent Docent   Marit
Locatie          Shala 2
 
Ashtanga is een vaste serie houdingen, van een staande naar een zittende en liggende serie. Tijdens deze Ashtanga Basic les ligt het tempo net wat lager en kun je op een rustige manier kennismaken met Ashtanga.

20:00  
Vinyasa
Lisanne

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

Dinsdag 12 februari
  17:15
Pilates
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   17:15 - 18:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.
Deel deze les


  18:30
Yin-Yang
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   18:30 - 19:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.
Deel deze les


  20:00
Ashtanga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


Dinsdag 12 februari
17:15  
Pilates
Lisanne

Tijd   17:15 - 18:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.

18:30  
Yin-Yang
Lisanne

Tijd   18:30 - 19:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.

20:00  
Ashtanga
Lisanne

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

Woensdag 13 februari
  07:30
Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   07:30 - 08:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


  17:30
Zwangerschapsyoga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   17:30 - 18:30
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Yoga voor tijdens de zwangerschap!! Meer informatie vind je op de website: https://www.bodhiyogashala.nl/zwangerschapsyoga/
Deel deze les


  18:45
Pilates
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   18:45 - 19:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.
Deel deze les


  20:00
Strong Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een actieve, dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Woensdag 13 februari
07:30  
Vinyasa
Lisanne

Tijd   07:30 - 08:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

17:30  
Zwangerschapsyoga
Lisanne

Tijd   17:30 - 18:30
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Yoga voor tijdens de zwangerschap!! Meer informatie vind je op de website: https://www.bodhiyogashala.nl/zwangerschapsyoga/

18:45  
Pilates
Lisanne

Tijd   18:45 - 19:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.

20:00  
Strong Vinyasa
Lisanne

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een actieve, dynamische vorm van yoga.

Donderdag 14 februari
  07:00
Ashtanga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   07:00 - 08:00
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


  18:30
Hatha flow
 Silvia
 Shala 1

Tijd   18:30 - 19:45
Docent   Silvia
Locatie   Shala 1
 
 
Na een hele dag rennen en vliegen kun je in een Hatha & slow flow les weer tot rust komen. We schakelen een versnelling terug en bewegen langzaam en aandachtig. Soms in de vorm van een flow, soms juist op zoek naar de verstilling in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling en afgewisseld met momenten van stilte tussendoor, maakt dat je je aan het einde van de les rustig en ontspannen voelt.

Silva geeft 3x per maand op donderdagavond Hatha flow van 18:30-19:45 uur.
Deel deze les


  20:00
Yin
 Sandra van Gemert
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Sandra van Gemert
Locatie   Shala 1
 
 
Vanaf vandaag zal de Yin les weer om 20:00 uur starten en wordt gegeven door Sandra van Gemert, tijdens de zwangerschapsverlof van Leonie!

Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


Donderdag 14 februari
07:00  
Ashtanga
Lisanne

Tijd   07:00 - 08:00
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

18:30  
Hatha flow
Silvia

Tijd   18:30 - 19:45
Docent Docent   Silvia
Locatie          Shala 1
 
Na een hele dag rennen en vliegen kun je in een Hatha & slow flow les weer tot rust komen. We schakelen een versnelling terug en bewegen langzaam en aandachtig. Soms in de vorm van een flow, soms juist op zoek naar de verstilling in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling en afgewisseld met momenten van stilte tussendoor, maakt dat je je aan het einde van de les rustig en ontspannen voelt.

Silva geeft 3x per maand op donderdagavond Hatha flow van 18:30-19:45 uur.

20:00  
Yin
Sandra van Gemert

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Sandra van Gemert
Locatie          Shala 1
 
Vanaf vandaag zal de Yin les weer om 20:00 uur starten en wordt gegeven door Sandra van Gemert, tijdens de zwangerschapsverlof van Leonie!

Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

Vrijdag 15 februari
  09:00
Yin-Yang
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   09:00 - 10:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.
Deel deze les


  19:00
Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   19:00 - 20:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Vrijdag 15 februari
09:00  
Yin-Yang
Lisanne

Tijd   09:00 - 10:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.

19:00  
Vinyasa
Lisanne

Tijd   19:00 - 20:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

Zaterdag 16 februari
  09:00
Ashtanga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   09:00 - 10:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Nog 2 beschikbaar
 
 
Een vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


  10:00
Yin
 Sandra van Gemert
 Shala 2

Tijd   10:00 - 11:15
Docent   Sandra van Gemert
Locatie   Shala 2
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


  10:30
Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   10:30 - 11:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Zaterdag 16 februari
09:00  
Ashtanga
Lisanne

Tijd   09:00 - 10:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Nog 2 beschikbaar
 
Een vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

10:00  
Yin
Sandra van Gemert

Tijd   10:00 - 11:15
Docent Docent   Sandra van Gemert
Locatie          Shala 2
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

10:30  
Vinyasa
Lisanne

Tijd   10:30 - 11:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

Zondag 17 februari
  10:00
Workshop: Ashtanga 2e serie
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   10:00 - 12:30
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Nog 4 beschikbaar
 
 
Ashtanga Tweede Serie
Zondag 17 februari 10:00-12:30 uur
Zondag 10 maart 10:00-12:30 uur
Zondag 31 maart 10:00-12:30 uur

Workshops
In de reguliere Ashtanga lessen richten we ons op de eerste serie. Een vaste serie waarbij we starten met staande houdingen, gevolgd door zittende houdingen en afsluitend in lig. Alles staat met elkaar in verbinding door middel van de vinyasa’s. Af en toe staat de Full Primary Series op het rooster, waarbij we meer tijd hebben voor de gehele serie. Maar er is dus nog meer, en dat is wat we gaan behandelen tijdens deze workshops.

We zullen de zondag starten met Pranayama (ademhalingsoefeningen), gevolgd door een deel van de eerste serie en nieuwe houdingen uit de tweede serie. De tweede serie, ook wel intermediate series of nadi shodhana series richt zich meer op achteroverbuigingen, wat een groot verschil is met de eerste serie die juist meer is gericht op vooroverbuigingen.

Voorbereiding
Kennis van de eerste serie is vereist. Het is aan te raden om in ieder geval een aantal reguliere Ashtanga lessen te volgen, voorafgaand aan de workshop(s). Daar waar mogelijk ook een hele serie. Het betekent niet dat je de hele eerste serie volledig zelfstandig moet kennen en kunnen. Ook bij de tweede serie zijn altijd mogelijkheden om de houdingen aan te passen. Het doel van deze workshops is een kennismaking met mogelijk nieuwe houdingen en ervaren wat dat met je doet. En het is dus vooral ongelooflijk gaaf!! Echt waar!

Lessen
Je kunt aansluiten bij 1 van de workshops of ze alle 3 volgen. We starten alle 3 de workshops met pranayama, een deel van de eerste serie om op te warmen en gaan dan over naar de tweede serie.

Dag: zondag 17 februari | 10 & 31 maart 2019
Tijd: 10:00-12:30 uur
Kosten: 1 les kost 18 euro | alle 3 de workshops voor 40 euro

Heb je vragen?? Laat het me weten, mail naar: metlisanne@gmail.com
Deel deze les


Zondag 17 februari
10:00  
Workshop: Ashtanga 2e serie
Lisanne

Tijd   10:00 - 12:30
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Nog 4 beschikbaar
 
Ashtanga Tweede Serie
Zondag 17 februari 10:00-12:30 uur
Zondag 10 maart 10:00-12:30 uur
Zondag 31 maart 10:00-12:30 uur

Workshops
In de reguliere Ashtanga lessen richten we ons op de eerste serie. Een vaste serie waarbij we starten met staande houdingen, gevolgd door zittende houdingen en afsluitend in lig. Alles staat met elkaar in verbinding door middel van de vinyasa’s. Af en toe staat de Full Primary Series op het rooster, waarbij we meer tijd hebben voor de gehele serie. Maar er is dus nog meer, en dat is wat we gaan behandelen tijdens deze workshops.

We zullen de zondag starten met Pranayama (ademhalingsoefeningen), gevolgd door een deel van de eerste serie en nieuwe houdingen uit de tweede serie. De tweede serie, ook wel intermediate series of nadi shodhana series richt zich meer op achteroverbuigingen, wat een groot verschil is met de eerste serie die juist meer is gericht op vooroverbuigingen.

Voorbereiding
Kennis van de eerste serie is vereist. Het is aan te raden om in ieder geval een aantal reguliere Ashtanga lessen te volgen, voorafgaand aan de workshop(s). Daar waar mogelijk ook een hele serie. Het betekent niet dat je de hele eerste serie volledig zelfstandig moet kennen en kunnen. Ook bij de tweede serie zijn altijd mogelijkheden om de houdingen aan te passen. Het doel van deze workshops is een kennismaking met mogelijk nieuwe houdingen en ervaren wat dat met je doet. En het is dus vooral ongelooflijk gaaf!! Echt waar!

Lessen
Je kunt aansluiten bij 1 van de workshops of ze alle 3 volgen. We starten alle 3 de workshops met pranayama, een deel van de eerste serie om op te warmen en gaan dan over naar de tweede serie.

Dag: zondag 17 februari | 10 & 31 maart 2019
Tijd: 10:00-12:30 uur
Kosten: 1 les kost 18 euro | alle 3 de workshops voor 40 euro

Heb je vragen?? Laat het me weten, mail naar: metlisanne@gmail.com

11 feb - 17 feb 2019   
11 feb - 17 feb 2019