Lesrooster Bodhi Yogashala
22 apr - 28 apr 2019   
Maandag 22 april  
Maandag 22 april
Geen lessen
Dinsdag 23 april
  10:00
Hatha Flow
 Sandra
 Shala 1

Tijd   10:00 - 11:15
Docent   Sandra
Locatie   Shala 1
 
 
Na een hele dag rennen en vliegen kun je in een Hatha & slow flow les weer tot rust komen. We schakelen een versnelling terug en bewegen langzaam en aandachtig. Soms in de vorm van een flow, soms juist op zoek naar de verstilling in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling en afgewisseld met momenten van stilte tussendoor, maakt dat je je aan het einde van de les rustig en ontspannen voelt.
Deel deze les


  18:30
Yin-Yang
 Marit
 Shala 1

Tijd   18:30 - 19:45
Docent   Marit
Locatie   Shala 1
 
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.
Deel deze les


  20:00
Ashtanga
 Marit
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Marit
Locatie   Shala 1
 
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


Dinsdag 23 april
10:00  
Hatha Flow
Sandra

Tijd   10:00 - 11:15
Docent Docent   Sandra
Locatie          Shala 1
 
Na een hele dag rennen en vliegen kun je in een Hatha & slow flow les weer tot rust komen. We schakelen een versnelling terug en bewegen langzaam en aandachtig. Soms in de vorm van een flow, soms juist op zoek naar de verstilling in een houding. De houdingen kunnen per les verschillen en variëren van staand, tot zittend en liggend. Dit, gecombineerd met de ademhaling en afgewisseld met momenten van stilte tussendoor, maakt dat je je aan het einde van de les rustig en ontspannen voelt.

18:30  
Yin-Yang
Marit

Tijd   18:30 - 19:45
Docent Docent   Marit
Locatie          Shala 1
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.

20:00  
Ashtanga
Marit

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Marit
Locatie          Shala 1
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

Woensdag 24 april
  07:30
Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   07:30 - 08:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


  17:30
Zwangerschapsyoga
 Sandra
 Shala 1

Tijd   17:30 - 18:30
Docent   Sandra
Locatie   Shala 1
 
 
Yoga voor tijdens de zwangerschap!! Meer informatie vind je op de website: https://www.bodhiyogashala.nl/zwangerschapsyoga/
Deel deze les


  18:45
Pilates
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   18:45 - 19:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.
Deel deze les


  20:00
Strong Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een actieve, dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Woensdag 24 april
07:30  
Vinyasa
Lisanne

Tijd   07:30 - 08:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

17:30  
Zwangerschapsyoga
Sandra

Tijd   17:30 - 18:30
Docent Docent   Sandra
Locatie          Shala 1
 
Yoga voor tijdens de zwangerschap!! Meer informatie vind je op de website: https://www.bodhiyogashala.nl/zwangerschapsyoga/

18:45  
Pilates
Lisanne

Tijd   18:45 - 19:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.

20:00  
Strong Vinyasa
Lisanne

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een actieve, dynamische vorm van yoga.

Donderdag 25 april
  07:00
Ashtanga
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   07:00 - 08:00
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.
Deel deze les


  20:00
Yin
 Sandra van Gemert
 Shala 1

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Sandra van Gemert
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Nog 5 beschikbaar
 
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


Donderdag 25 april
07:00  
Ashtanga
Lisanne

Tijd   07:00 - 08:00
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
Vaste reeks staande houdingen, gevolgd door een zittende serie die vloeiend in elkaar overgaan.

20:00  
Yin
Sandra van Gemert

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Sandra van Gemert
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Nog 5 beschikbaar
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

Vrijdag 26 april
  09:00
Yin-Yang
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   09:00 - 10:15
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (1 op de wachtlijst)
 
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.
Deel deze les


  10:30
Pilates
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   10:30 - 11:30
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.
Deel deze les


  18:00
Yin
 Sandra van Gemert
 Shala 1

Tijd   18:00 - 19:15
Docent   Sandra van Gemert
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.
Deel deze les


  19:30
Vinyasa
 Lisanne
 Shala 1

Tijd   19:30 - 20:45
Docent   Lisanne
Locatie   Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (5 op de wachtlijst)
 
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.
Deel deze les


Vrijdag 26 april
09:00  
Yin-Yang
Lisanne

Tijd   09:00 - 10:15
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (1 op de wachtlijst)
 
Een combinatie van flow (yang) waarbij je de ademhaling aan een beweging koppelt en yin, waarbij je langdurig in een houding blijft met de focus op ademhaling en de weerstand/stretch in je lichaam.

10:30  
Pilates
Lisanne

Tijd   10:30 - 11:30
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
Pilates is een oefenmethode ontwikkeld om de spieren te versterken, te focussen op de houding en het verbeteren van de algehele fitheid van het lichaam. Een training van een uur voor het versterken van je core en het verbeteren van je balans en coördinatie. Oefeningen op de mat voor je gehele lichaam: vanuit stand, zit en lig.

18:00  
Yin
Sandra van Gemert

Tijd   18:00 - 19:15
Docent Docent   Sandra van Gemert
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
Een rustige vorm van yoga, waarbij je gedurende 3-5 minuten in een houding blijft.

19:30  
Vinyasa
Lisanne

Tijd   19:30 - 20:45
Docent Docent   Lisanne
Locatie          Shala 1
Plaatsen   Les is vol  (5 op de wachtlijst)
 
Tijdens deze flow zijn ademhaling en beweging aan elkaar gekoppeld. Een dynamische vorm van yoga.

Zaterdag 27 april  
Zaterdag 27 april
Geen lessen
Zondag 28 april  
Zondag 28 april
Geen lessen
22 apr - 28 apr 2019   
22 apr - 28 apr 2019