Er zijn 12 matjes aanwezig in de yogaruimte. Reserveer op tijd!
12 nov - 18 nov 2018   
Maandag 12 november
  18:30
Yin Yoga
 Annelies

Tijd   18:30 - 19:50
Docent   Annelies
Locatie   Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
 
Door middel van zittende en liggende poses die we 3 tot 5 minuten aanhouden, gaan we ons bindweefsel stretchen en gewrichten versterken. Je leert je mentale grenzen verleggen en je geest rustig te houden door middel van je ademhaling. Een goede yogavorm bij slaapproblemen, artritis/artrose, stress, etc.
Yin Yoga is ook ideaal voor sporters! Ga jij wekelijks zwemmen, fietsen, spinnen, lopen, cross-trainen, voetballen, paardrijden of gewichtheffen? Dan is stretchen super belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen disbalans ontstaat tussen de spieren die je vaak gebruikt (en daardoor verkorten) en de antagonisten. Disbalans kan zorgen voor tractie aan je bekken, kniegewrichten, enkels, hielen, schouders met op den lange duur lage rugpijn en gewrichtspijnen als gevolg. Vermijd slijtage en blessures door middel van een wekelijkse yogales!
Deel deze les


  20:15
Yin/Yang Yoga (geannuleerd)
 Annelies

Tijd   20:15 - 21:45
Docent   Annelies
Locatie   Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
 
Dit is een vloeiende dynamische vorm van yoga met spier- en krachtopbouw (YANG), afgewisseld door stretchoefeningen(YIN). Elke week is er een specifiek thema, over yoga-filosofie of het fysieke lichaam . Na een stevige vinyasa flow (opwarming van de spieren en bloedcirculatie) volgt een reeks deugddoende yin-poses (stretchen van het bindweefsel en ligamenten) om tot slot volledig te ontspannen met een body-scan.
Deel deze les


Maandag 12 november
18:30  
Yin Yoga

Tijd   18:30 - 19:50
Docent Docent   Annelies
Locatie          Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
Door middel van zittende en liggende poses die we 3 tot 5 minuten aanhouden, gaan we ons bindweefsel stretchen en gewrichten versterken. Je leert je mentale grenzen verleggen en je geest rustig te houden door middel van je ademhaling. Een goede yogavorm bij slaapproblemen, artritis/artrose, stress, etc.
Yin Yoga is ook ideaal voor sporters! Ga jij wekelijks zwemmen, fietsen, spinnen, lopen, cross-trainen, voetballen, paardrijden of gewichtheffen? Dan is stretchen super belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen disbalans ontstaat tussen de spieren die je vaak gebruikt (en daardoor verkorten) en de antagonisten. Disbalans kan zorgen voor tractie aan je bekken, kniegewrichten, enkels, hielen, schouders met op den lange duur lage rugpijn en gewrichtspijnen als gevolg. Vermijd slijtage en blessures door middel van een wekelijkse yogales!

20:15  
Yin/Yang Yoga (geannuleerd)

Tijd   20:15 - 21:45
Docent Docent   Annelies
Locatie          Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
Dit is een vloeiende dynamische vorm van yoga met spier- en krachtopbouw (YANG), afgewisseld door stretchoefeningen(YIN). Elke week is er een specifiek thema, over yoga-filosofie of het fysieke lichaam . Na een stevige vinyasa flow (opwarming van de spieren en bloedcirculatie) volgt een reeks deugddoende yin-poses (stretchen van het bindweefsel en ligamenten) om tot slot volledig te ontspannen met een body-scan.

Dinsdag 13 november
  18:30
Yin/Yang Yoga
 Annelies

Tijd   18:30 - 19:50
Docent   Annelies
Locatie   Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
 
Dit is een vloeiende dynamische vorm van yoga met spier- en krachtopbouw (YANG), afgewisseld door stretchoefeningen(YIN). Elke week is er een specifiek thema, over yoga-filosofie of het fysieke lichaam . Na een stevige vinyasa flow (opwarming van de spieren en bloedcirculatie) volgt een reeks deugddoende yin-poses (stretchen van het bindweefsel en ligamenten) om tot slot volledig te ontspannen met een body-scan.
Deel deze les


  20:15
Yin Yoga
 Annelies

Tijd   20:15 - 21:40
Docent   Annelies
Locatie   Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
 
Door middel van zittende en liggende poses die we 3 tot 5 minuten aanhouden, gaan we ons bindweefsel stretchen en gewrichten versterken. Je leert je mentale grenzen verleggen en je geest rustig te houden door middel van je ademhaling. Een goede yogavorm bij slaapproblemen, artritis/artrose, stress, etc.
Yin Yoga is ook ideaal voor sporters! Ga jij wekelijks zwemmen, fietsen, spinnen, lopen, cross-trainen, voetballen, paardrijden of gewichtheffen? Dan is stretchen super belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen disbalans ontstaat tussen de spieren die je vaak gebruikt (en daardoor verkorten) en de antagonisten. Disbalans kan zorgen voor tractie aan je bekken, kniegewrichten, enkels, hielen, schouders met op den lange duur lage rugpijn en gewrichtspijnen als gevolg. Vermijd slijtage en blessures door middel van een wekelijkse yogales!
Deel deze les


Dinsdag 13 november
18:30  
Yin/Yang Yoga

Tijd   18:30 - 19:50
Docent Docent   Annelies
Locatie          Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
Dit is een vloeiende dynamische vorm van yoga met spier- en krachtopbouw (YANG), afgewisseld door stretchoefeningen(YIN). Elke week is er een specifiek thema, over yoga-filosofie of het fysieke lichaam . Na een stevige vinyasa flow (opwarming van de spieren en bloedcirculatie) volgt een reeks deugddoende yin-poses (stretchen van het bindweefsel en ligamenten) om tot slot volledig te ontspannen met een body-scan.

20:15  
Yin Yoga

Tijd   20:15 - 21:40
Docent Docent   Annelies
Locatie          Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
Door middel van zittende en liggende poses die we 3 tot 5 minuten aanhouden, gaan we ons bindweefsel stretchen en gewrichten versterken. Je leert je mentale grenzen verleggen en je geest rustig te houden door middel van je ademhaling. Een goede yogavorm bij slaapproblemen, artritis/artrose, stress, etc.
Yin Yoga is ook ideaal voor sporters! Ga jij wekelijks zwemmen, fietsen, spinnen, lopen, cross-trainen, voetballen, paardrijden of gewichtheffen? Dan is stretchen super belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen disbalans ontstaat tussen de spieren die je vaak gebruikt (en daardoor verkorten) en de antagonisten. Disbalans kan zorgen voor tractie aan je bekken, kniegewrichten, enkels, hielen, schouders met op den lange duur lage rugpijn en gewrichtspijnen als gevolg. Vermijd slijtage en blessures door middel van een wekelijkse yogales!

Woensdag 14 november
  09:30
Stoel & Restorative Yoga
 Annelies

Tijd   09:30 - 10:45
Docent   Annelies
Locatie   Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
 
STOEL YOGA: Wil jij je knieën, schouders, nek en polsen minder belasten en toch actief bewegen? Wil jij yoga-oefeningen aanleren die je makkelijk in de pauze op het werk kunt doen als micro-stretch om jouw ruggengraad soepel te houden? Dan is stoelyoga iets voor jou! Zowel voor de beginnende als gevorderde yogi van alle leeftijden. Kom in gemakkelijk zittende kledij.
RESTORATIVE YOGA: Dit is een zachte herstellende vorm van yoga. Een reeks van zittende en liggende houdingen met kussens en dekens waarin je helemaal kunt wegzakken. Je geeft tijdens de les je lichaam de rust die het zo verdient. Je traint stap voor stap je geest om in een totale ontspanning te komen.
Deel deze les


Woensdag 14 november
09:30  
Stoel & Restorative Yoga

Tijd   09:30 - 10:45
Docent Docent   Annelies
Locatie          Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
STOEL YOGA: Wil jij je knieën, schouders, nek en polsen minder belasten en toch actief bewegen? Wil jij yoga-oefeningen aanleren die je makkelijk in de pauze op het werk kunt doen als micro-stretch om jouw ruggengraad soepel te houden? Dan is stoelyoga iets voor jou! Zowel voor de beginnende als gevorderde yogi van alle leeftijden. Kom in gemakkelijk zittende kledij.
RESTORATIVE YOGA: Dit is een zachte herstellende vorm van yoga. Een reeks van zittende en liggende houdingen met kussens en dekens waarin je helemaal kunt wegzakken. Je geeft tijdens de les je lichaam de rust die het zo verdient. Je traint stap voor stap je geest om in een totale ontspanning te komen.

Donderdag 15 november  
Donderdag 15 november
Geen lessen
Vrijdag 16 november
  18:00
Yin Yoga
 Annelies

Tijd   18:00 - 19:00
Docent   Annelies
Locatie   Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
 
Door middel van zittende en liggende poses die we 3 tot 5 minuten aanhouden, gaan we ons bindweefsel stretchen en gewrichten versterken. Je leert je mentale grenzen verleggen en je geest rustig te houden door middel van je ademhaling. Een goede yogavorm bij slaapproblemen, artritis/artrose, stress, etc.
Yin Yoga is ook ideaal voor sporters! Ga jij wekelijks zwemmen, fietsen, spinnen, lopen, cross-trainen, voetballen, paardrijden of gewichtheffen? Dan is stretchen super belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen disbalans ontstaat tussen de spieren die je vaak gebruikt (en daardoor verkorten) en de antagonisten. Disbalans kan zorgen voor tractie aan je bekken, kniegewrichten, enkels, hielen, schouders met op den lange duur lage rugpijn en gewrichtspijnen als gevolg. Vermijd slijtage en blessures door middel van een wekelijkse yogales!
Deel deze les


Vrijdag 16 november
18:00  
Yin Yoga

Tijd   18:00 - 19:00
Docent Docent   Annelies
Locatie          Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
Door middel van zittende en liggende poses die we 3 tot 5 minuten aanhouden, gaan we ons bindweefsel stretchen en gewrichten versterken. Je leert je mentale grenzen verleggen en je geest rustig te houden door middel van je ademhaling. Een goede yogavorm bij slaapproblemen, artritis/artrose, stress, etc.
Yin Yoga is ook ideaal voor sporters! Ga jij wekelijks zwemmen, fietsen, spinnen, lopen, cross-trainen, voetballen, paardrijden of gewichtheffen? Dan is stretchen super belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen disbalans ontstaat tussen de spieren die je vaak gebruikt (en daardoor verkorten) en de antagonisten. Disbalans kan zorgen voor tractie aan je bekken, kniegewrichten, enkels, hielen, schouders met op den lange duur lage rugpijn en gewrichtspijnen als gevolg. Vermijd slijtage en blessures door middel van een wekelijkse yogales!

Zaterdag 17 november
  09:30
Zachte Yin/Yang Yoga
 Annelies

Tijd   09:30 - 10:45
Docent   Annelies
Locatie   Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
 
Dit is een vloeiende dynamische vorm van yoga met spier- en krachtopbouw (YANG), afgewisseld door stretchoefeningen(YIN) op een rustig tempo, ideaal voor beginners of mensen die ontspanning zoeken. Elke week is er een specifiek thema, over yoga-filosofie of het fysieke lichaam . We wisselen zachte vloeiende bewegingen (opwarming van de spieren en bloedcirculatie) af met deugddoende yin-poses (stretchen van het bindweefsel en ligamenten) om tot slot volledig te ontspannen met een body-scan.
Deel deze les


Zaterdag 17 november
09:30  
Zachte Yin/Yang Yoga

Tijd   09:30 - 10:45
Docent Docent   Annelies
Locatie          Blindeliedenstraat 5, 8900 Ieper
 
Dit is een vloeiende dynamische vorm van yoga met spier- en krachtopbouw (YANG), afgewisseld door stretchoefeningen(YIN) op een rustig tempo, ideaal voor beginners of mensen die ontspanning zoeken. Elke week is er een specifiek thema, over yoga-filosofie of het fysieke lichaam . We wisselen zachte vloeiende bewegingen (opwarming van de spieren en bloedcirculatie) af met deugddoende yin-poses (stretchen van het bindweefsel en ligamenten) om tot slot volledig te ontspannen met een body-scan.

Zondag 18 november  
Zondag 18 november
Geen lessen
12 nov - 18 nov 2018   
12 nov - 18 nov 2018