Helpcentrum Abonnementen Doorlopend abonnement stopzetten

Doorlopend abonnement stopzetten

De beheerder ontvangt van Momoyoga bericht, nadat er een nieuw herhaal abonnement is toegevoegd aan de yogi. Het verwijderen van dit nieuwe toegevoegde abonnement, zal ervoor zorgen dat er geen doorlopende abonnementen meer worden aangemaakt én toegevoegd aan de yogi.

Het is niet mogelijk om een doorlopend abonnement op een bepaalde datum in de toekomst op stop te zetten. Het is wel mogelijk om de verloopdatum van het abonnement te wijzigen naar bijvoorbeeld twee weken geleden. Hierdoor zal er geen nieuw herhaal abonnement meer worden aangemaakt voor de yogi.

Een doorlopend abonnement kan wel per direct op stop gezet worden. Hiervoor moet de verloopdatum van het abonnement gewijzigd worden naar een dag voor vandaag. Hierdoor wordt er geen nieuw herhaal abonnement aangemaakt of toegevoegd aan de yogi.

Een klant kan zelf een doorlopende abonnement niet op stop zetten. Deze mogelijkheid heeft alleen de beheerder (of docent).

Terug naar Abonnementen