Helpcentrum Docenten Docent kan niet inloggen op Momoyoga

Docent kan niet inloggen op Momoyoga

Kan een van jouw docenten niet (meer) inloggen op het lesrooster?

Controleer het volgende:

Heeft de docent een wachtwoord e-mail ontvangen?
Wanneer de docent géén welkom e-mail heeft ontvangen, heeft de docent nog geen toegang tot het beheer van jouw yogastudio.

Heb je de wachtwoord e-mail wel verzonden, maar heeft de docent deze niet ontvangen?

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom een docent onverhoopt geen wachtwoord-e-mail ontvangt. Controleer achtereenvolgens:

- Of het bericht in de SPAM folder (Ongewenste e-mail) terecht is komen.

- Of het e-mailadres juist ingevoerd is in Momoyoga (controleer bij Docenten).

- Probeer het bericht opnieuw (met Momoyoga) te versturen.

Heeft de docent de wachtwoord e-mail ontvangen, maar kan de docent niet inloggen?

- Laat de docent een nieuw wachtwoord aanvragen via Momoyoga (wachtwoord vergeten?)

of

- Stuur een nieuwe wachtword e-mail naar de docent

Heeft de docent wel al een wachtwoord, maar kan hij of zij niet inloggen?

- Laat de docent een nieuw wachtwoord aanvragen via Momoyoga (wachtwoord vergeten?)

- Laat de docent bij het inloggen, in plaats van gebruik te maken van de gegevens die 'vanzelf ingevuld worden', handmatig het nieuwe (juiste) wachtwoord invullen. Daarna pas klikken op Inloggen.

- Gebruik in dit geval dus niet het eerdere wachtwoord uit de zogenaamde 'sleutelhanger' op de computer van de docent.

Terug naar Docenten