Helpcentrum Yogi's Yogi kan niet inloggen op het lesrooster

Yogi kan niet inloggen op het lesrooster

Kan een van jouw yogi's niet (meer) inloggen op het lesrooster?

Controleer het volgende:

Heeft de yogi een welkom e-mail ontvangen?
Wanneer de yogi géén welkom e-mail heeft ontvangen, heeft de yogi nog geen toegang tot het lesrooster van jouw yogastudio.

Heb je de welkom e-mail wel verzonden, maar heeft de yogi deze niet ontvangen?

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom een yogi onverhoopt geen welkome-mail ontvangt. Controleer achtereenvolgens:

- Of het bericht in de SPAM folder (Ongewenste e-mail) terecht is komen.

- Of het e-mailadres juist ingevoerd is in Momoyoga (controleer bij Yogi's).

- Probeer het bericht opnieuw (met Momoyoga) te versturen.

Heeft de yogi de welkom e-mail ontvangen, maar kan de yogi niet inloggen?

- Laat de yogi een nieuw wachtwoord aanvragen via het online lesrooster

of

- Stuur een nieuwe welkom e-mail naar de yogi

Heeft de yogi wel al een wachtwoord, maar kan hij of zij niet inloggen?

- Laat de yogi een nieuw wachtwoord aanvragen via het online lesrooster

- Laat de yogi bij het inloggen, in plaats van gebruik te maken van de gegevens die 'vanzelf ingevuld worden', handmatig het nieuwe (juiste) wachtwoord invullen. Daarna pas klikken op Inloggen.

- Gebruik in dit geval dus niet het eerdere wachtwoord uit de zogenaamde 'sleutelhanger'.

Terug naar Yogi's