10 dec - 16 dec 2018   
Maandag 10 december
  18:30
Hormoon Yoga
 Jessica

Tijd   18:30 - 19:45
Docent   Jessica
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
 
 
Hormoonyoga is geschikt voor vrouwen met pms, een kinderwens, (vervroegde) overgang en andere hormonale klachten. Als je overspannen bent of burnout klachten hebt, kan hormoonyoga ook effectief zijn.
Bij hormoonyoga ligt de focus op de hormoonklieren. De hormonen kunnen in balans komen zodat klachten kunnen verminderen, verlichten of verdwijnen. Daarnaast worden de vitaliteit en kracht verhoogd.
De lessen omvatten Chi Gongseries, zonnegroeten en de dynamische Fusionhormoonyoga van Sylvia Mullaart, mede gebaseerd op de klassieke hormoonyoga van Dinah Rodrigues.Er is veel aandacht voor ontspanning aangezien stress een belangrijke oorzaak kan zijn van hormonale disbalans.
Ook als je geen klachten hebt is hormoonyoga fijn, omdat het de vitaliteit en kracht verhoogt. Het helpt je om lekker(der) in je vel te zitten en om heerlijk te ontspannen.
Deel deze les


  20:15
Hatha Yoga
 Jessica

Tijd   20:15 - 21:30
Docent   Jessica
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
 
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

Door het met aandacht doen van de yogahoudingen wordt het stiller in jezelf. Je versterkt alle spieren, de gewrichten en de wervelkolom. De organen worden gemasseerd en gaan beter functioneren. Je zenuwstelsel komt tot rust. Door het loslaten van geestelijke en fysieke spanningen, voel je je energieker en kom je tot zelfinzichten die je kunnen helpen om op een andere manier, vanuit liefde, naar oude patronen en gedachtes te kijken, zodat je ze kunt loslaten.
De ademhaling speelt een grote rol tijdens het uitvoeren van de houdingen. De ademhaling verdiept de houding en helpt je om je niet mee te laten slepen door gedachtes.
De les eindigt met een eindontspanning. Diepe ontspanning zorgt ervoor dat je je rustiger en krachtiger voelt, beter slaapt en minder piekert. Het helpt je ook om dichter bij de stilte en liefde in jezelf te komen.
Deel deze les


Maandag 10 december
18:30  
Hormoon Yoga
Jessica

Tijd   18:30 - 19:45
Docent Docent   Jessica
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
 
Hormoonyoga is geschikt voor vrouwen met pms, een kinderwens, (vervroegde) overgang en andere hormonale klachten. Als je overspannen bent of burnout klachten hebt, kan hormoonyoga ook effectief zijn.
Bij hormoonyoga ligt de focus op de hormoonklieren. De hormonen kunnen in balans komen zodat klachten kunnen verminderen, verlichten of verdwijnen. Daarnaast worden de vitaliteit en kracht verhoogd.
De lessen omvatten Chi Gongseries, zonnegroeten en de dynamische Fusionhormoonyoga van Sylvia Mullaart, mede gebaseerd op de klassieke hormoonyoga van Dinah Rodrigues.Er is veel aandacht voor ontspanning aangezien stress een belangrijke oorzaak kan zijn van hormonale disbalans.
Ook als je geen klachten hebt is hormoonyoga fijn, omdat het de vitaliteit en kracht verhoogt. Het helpt je om lekker(der) in je vel te zitten en om heerlijk te ontspannen.

20:15  
Hatha Yoga
Jessica

Tijd   20:15 - 21:30
Docent Docent   Jessica
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

Door het met aandacht doen van de yogahoudingen wordt het stiller in jezelf. Je versterkt alle spieren, de gewrichten en de wervelkolom. De organen worden gemasseerd en gaan beter functioneren. Je zenuwstelsel komt tot rust. Door het loslaten van geestelijke en fysieke spanningen, voel je je energieker en kom je tot zelfinzichten die je kunnen helpen om op een andere manier, vanuit liefde, naar oude patronen en gedachtes te kijken, zodat je ze kunt loslaten.
De ademhaling speelt een grote rol tijdens het uitvoeren van de houdingen. De ademhaling verdiept de houding en helpt je om je niet mee te laten slepen door gedachtes.
De les eindigt met een eindontspanning. Diepe ontspanning zorgt ervoor dat je je rustiger en krachtiger voelt, beter slaapt en minder piekert. Het helpt je ook om dichter bij de stilte en liefde in jezelf te komen.

Dinsdag 11 december
  17:15
Herstel yoga
 Sigrid

Tijd   17:15 - 18:30
Docent   Sigrid
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
 
 
Herstel Yoga is specifiek gericht op herstel tijdens en na ziekte en behandeling(en). Je kunt daarbij denken aan levensbedreigende ziektes als kanker, hartaandoeningen en operaties, fybromyalgie, burn-out en pijnklachten en voor eenieder die zich aangesproken voelt. Doel van de les is door beweging een fysiek en mentaal herstel te vinden. Daarmee wordt niet zozeer genezing bedoeld, maar hoe beter om te gaan met datgene wat er is. Deze vorm van yoga is een mooie aanvulling op de reguliere behandelingen en helpt mensen beter om te gaan met hun klachten.
Een les bestaat uit:
-zachte yoga en aangepaste houdingen
-stressreductie door ontspanning
-ademoefeningen
-visualisaties en affirmaties
-meditatie en klankheling
Het volgen van deze yogales brengt ontspanning en verlichting, helpt beter om te gaan met hevige emoties en versterkt het immuunsysteem.
Deel deze les


  18:45
Hatha Yoga
 Sigrid

Tijd   18:45 - 20:00
Docent   Sigrid
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
 
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

Door het met aandacht doen van de yogahoudingen wordt het stiller in jezelf. Je versterkt alle spieren, de gewrichten en de wervelkolom. De organen worden gemasseerd en gaan beter functioneren. Je zenuwstelsel komt tot rust. Door het loslaten van geestelijke en fysieke spanningen, voel je je energieker en kom je tot zelfinzichten die je kunnen helpen om op een andere manier, vanuit liefde, naar oude patronen en gedachtes te kijken, zodat je ze kunt loslaten.
De ademhaling speelt een grote rol tijdens het uitvoeren van de houdingen. De ademhaling verdiept de houding en helpt je om je niet mee te laten slepen door gedachtes.
De les eindigt met een eindontspanning. Diepe ontspanning zorgt ervoor dat je je rustiger en krachtiger voelt, beter slaapt en minder piekert. Het helpt je ook om dichter bij de stilte en liefde in jezelf te komen.
Deel deze les


  20:15
Vinyasa yoga
 Ulrike

Tijd   20:15 - 21:30
Docent   Ulrike
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
 
 
Vinyasa Yoga is een dynamische vorm van yoga, waarbij verschillende houdingen (asana’s) in vloeiende (opeenvolgende) bewegingen aan elkaar worden verbonden op het ritme van je ademhaling (vinyasa). Er ontstaat flow omdat je volledig ingaat op de vloeiende stroom van de houdingen en de ademhaling. Hierdoor ontspan je en maak je spanningen en energie vrij. Bij deze vorm van yoga ligt de nadruk meer op dynamiek en kracht.
Grenzen worden op een intensieve maar wel bewuste manier opgezocht en verruimd. Het lichaam wordt van binnenuit opgewarmd wat een reinigend effect heeft op de klieren en het zenuwstelsel, daarnaast zorgt dat ervoor dat spieren en gewrichten gemakkelijk soepel worden. Door middel van inspanning en de focus op de ademhaling, kun je meer ruimte scheppen en innerlijke rust ervaren.
Deel deze les


Dinsdag 11 december
17:15  
Herstel yoga
Sigrid

Tijd   17:15 - 18:30
Docent Docent   Sigrid
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
 
Herstel Yoga is specifiek gericht op herstel tijdens en na ziekte en behandeling(en). Je kunt daarbij denken aan levensbedreigende ziektes als kanker, hartaandoeningen en operaties, fybromyalgie, burn-out en pijnklachten en voor eenieder die zich aangesproken voelt. Doel van de les is door beweging een fysiek en mentaal herstel te vinden. Daarmee wordt niet zozeer genezing bedoeld, maar hoe beter om te gaan met datgene wat er is. Deze vorm van yoga is een mooie aanvulling op de reguliere behandelingen en helpt mensen beter om te gaan met hun klachten.
Een les bestaat uit:
-zachte yoga en aangepaste houdingen
-stressreductie door ontspanning
-ademoefeningen
-visualisaties en affirmaties
-meditatie en klankheling
Het volgen van deze yogales brengt ontspanning en verlichting, helpt beter om te gaan met hevige emoties en versterkt het immuunsysteem.

18:45  
Hatha Yoga
Sigrid

Tijd   18:45 - 20:00
Docent Docent   Sigrid
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

Door het met aandacht doen van de yogahoudingen wordt het stiller in jezelf. Je versterkt alle spieren, de gewrichten en de wervelkolom. De organen worden gemasseerd en gaan beter functioneren. Je zenuwstelsel komt tot rust. Door het loslaten van geestelijke en fysieke spanningen, voel je je energieker en kom je tot zelfinzichten die je kunnen helpen om op een andere manier, vanuit liefde, naar oude patronen en gedachtes te kijken, zodat je ze kunt loslaten.
De ademhaling speelt een grote rol tijdens het uitvoeren van de houdingen. De ademhaling verdiept de houding en helpt je om je niet mee te laten slepen door gedachtes.
De les eindigt met een eindontspanning. Diepe ontspanning zorgt ervoor dat je je rustiger en krachtiger voelt, beter slaapt en minder piekert. Het helpt je ook om dichter bij de stilte en liefde in jezelf te komen.

20:15  
Vinyasa yoga
Ulrike

Tijd   20:15 - 21:30
Docent Docent   Ulrike
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
 
Vinyasa Yoga is een dynamische vorm van yoga, waarbij verschillende houdingen (asana’s) in vloeiende (opeenvolgende) bewegingen aan elkaar worden verbonden op het ritme van je ademhaling (vinyasa). Er ontstaat flow omdat je volledig ingaat op de vloeiende stroom van de houdingen en de ademhaling. Hierdoor ontspan je en maak je spanningen en energie vrij. Bij deze vorm van yoga ligt de nadruk meer op dynamiek en kracht.
Grenzen worden op een intensieve maar wel bewuste manier opgezocht en verruimd. Het lichaam wordt van binnenuit opgewarmd wat een reinigend effect heeft op de klieren en het zenuwstelsel, daarnaast zorgt dat ervoor dat spieren en gewrichten gemakkelijk soepel worden. Door middel van inspanning en de focus op de ademhaling, kun je meer ruimte scheppen en innerlijke rust ervaren.

Woensdag 12 december
  11:00
Pilates
 Ulrike

Tijd   11:00 - 12:00
Docent   Ulrike
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
 
 
Ulrike is opgeleid in STOTT pilates, een moderne pilates methode uit Canada die de traditionele oefeningen heeft gemodificeerd en afgestemd zodat ze voor iedereen en voor ieder lichaam toegankelijk en heilzaam zijn. Het doel van de lessen is om je bewust, gezond en (pijn)vrij te laten bewegen. De oefeningen zijn met name gericht op het versterken van de (kleinere en dieper liggende) houdingsspieren, het “olieën” van je gewrichten en het aanleren van een zo gezond mogelijk bewegingspatroon. Gunstig dus voor zowel je yogabeoefening, met sporten en in je dagelijkse leven.
Deel deze les


  20:15
Hatha Yoga
 Jessica

Tijd   20:15 - 21:30
Docent   Jessica
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
 
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

Door het met aandacht doen van de yogahoudingen wordt het stiller in jezelf. Je versterkt alle spieren, de gewrichten en de wervelkolom. De organen worden gemasseerd en gaan beter functioneren. Je zenuwstelsel komt tot rust. Door het loslaten van geestelijke en fysieke spanningen, voel je je energieker en kom je tot zelfinzichten die je kunnen helpen om op een andere manier, vanuit liefde, naar oude patronen en gedachtes te kijken, zodat je ze kunt loslaten.
De ademhaling speelt een grote rol tijdens het uitvoeren van de houdingen. De ademhaling verdiept de houding en helpt je om je niet mee te laten slepen door gedachtes.
De les eindigt met een eindontspanning. Diepe ontspanning zorgt ervoor dat je je rustiger en krachtiger voelt, beter slaapt en minder piekert. Het helpt je ook om dichter bij de stilte en liefde in jezelf te komen.
Deel deze les


Woensdag 12 december
11:00  
Pilates
Ulrike

Tijd   11:00 - 12:00
Docent Docent   Ulrike
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
 
Ulrike is opgeleid in STOTT pilates, een moderne pilates methode uit Canada die de traditionele oefeningen heeft gemodificeerd en afgestemd zodat ze voor iedereen en voor ieder lichaam toegankelijk en heilzaam zijn. Het doel van de lessen is om je bewust, gezond en (pijn)vrij te laten bewegen. De oefeningen zijn met name gericht op het versterken van de (kleinere en dieper liggende) houdingsspieren, het “olieën” van je gewrichten en het aanleren van een zo gezond mogelijk bewegingspatroon. Gunstig dus voor zowel je yogabeoefening, met sporten en in je dagelijkse leven.

20:15  
Hatha Yoga
Jessica

Tijd   20:15 - 21:30
Docent Docent   Jessica
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

Door het met aandacht doen van de yogahoudingen wordt het stiller in jezelf. Je versterkt alle spieren, de gewrichten en de wervelkolom. De organen worden gemasseerd en gaan beter functioneren. Je zenuwstelsel komt tot rust. Door het loslaten van geestelijke en fysieke spanningen, voel je je energieker en kom je tot zelfinzichten die je kunnen helpen om op een andere manier, vanuit liefde, naar oude patronen en gedachtes te kijken, zodat je ze kunt loslaten.
De ademhaling speelt een grote rol tijdens het uitvoeren van de houdingen. De ademhaling verdiept de houding en helpt je om je niet mee te laten slepen door gedachtes.
De les eindigt met een eindontspanning. Diepe ontspanning zorgt ervoor dat je je rustiger en krachtiger voelt, beter slaapt en minder piekert. Het helpt je ook om dichter bij de stilte en liefde in jezelf te komen.

Donderdag 13 december
  18:45
Yin Yoga
 Sepopo

Tijd   18:45 - 20:00
Docent   Sepopo
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
 
Yin Yoga richt zich op het versterken en het versoepelen van het dieperliggende weefsel; fascia (bindweefsel), pezen en banden. Door poses langer aan te houden (ca. 2 tot 5 minuten), komen spieren tot rust waardoor de dieperliggende lagen bereikt kunnen worden. Yin yoga zorgt ervoor dat fascia, pezen en banden soepel blijven, wat op de lange duur vele voordelen oplevert; een groter bereik in je bewegingen (flexibiliteit) en een vrijere stroom van energie.
Yin Yoga heeft een diepe stimulerende, kalmerende en bevrijdende werking. Het is een ideale aanvulling op alle andere meer dynamische vormen van yoga en is geschikt voor iedereen die op zoek is naar ontspanning, introspectie en een lekkere lichaamsstretch van top tot teen. Je hoeft geen ervaring te hebben en je hoeft ook niet soepel te zijn.
Deel deze les


  20:15
Zwangerschaps yoga
 Paula

Tijd   20:15 - 21:30
Docent   Paula
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 
Zwangerschaps yoga ondersteunt de zwangere vrouw op allerlei gebieden. Tijdens de zwangerschap verandert je lichaam en geest. Alles in je lijf werkt mee om een prachtig kindje te laten groeien en geboren te laten worden. Met zwangerschapsyoga ondersteun je dit proces.

Bij onze zwangerschapsyoga:
– blijf je fit en soepel door de oefeningen die we doen
– oefen je met ontspannen
– voorkom of verminder je klachten
– raak je vertrouwd met je ademhaling
– is er aandacht voor de bekkenbodem
– neem je de tijd om stil te staan bij je zwangerschap en je kindje
– bereid je je voor op de bevalling en het moederschap
– versterk je je vertrouwen in je lichaam en in jezelf

De lessen zijn nuchter en verzorgend, geven kracht en plezier. Je bent van harte welkom om mee te doen!
Deel deze les


Donderdag 13 december
18:45  
Yin Yoga
Sepopo

Tijd   18:45 - 20:00
Docent Docent   Sepopo
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
Yin Yoga richt zich op het versterken en het versoepelen van het dieperliggende weefsel; fascia (bindweefsel), pezen en banden. Door poses langer aan te houden (ca. 2 tot 5 minuten), komen spieren tot rust waardoor de dieperliggende lagen bereikt kunnen worden. Yin yoga zorgt ervoor dat fascia, pezen en banden soepel blijven, wat op de lange duur vele voordelen oplevert; een groter bereik in je bewegingen (flexibiliteit) en een vrijere stroom van energie.
Yin Yoga heeft een diepe stimulerende, kalmerende en bevrijdende werking. Het is een ideale aanvulling op alle andere meer dynamische vormen van yoga en is geschikt voor iedereen die op zoek is naar ontspanning, introspectie en een lekkere lichaamsstretch van top tot teen. Je hoeft geen ervaring te hebben en je hoeft ook niet soepel te zijn.

20:15  
Zwangerschaps yoga
Paula

Tijd   20:15 - 21:30
Docent Docent   Paula
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
Zwangerschaps yoga ondersteunt de zwangere vrouw op allerlei gebieden. Tijdens de zwangerschap verandert je lichaam en geest. Alles in je lijf werkt mee om een prachtig kindje te laten groeien en geboren te laten worden. Met zwangerschapsyoga ondersteun je dit proces.

Bij onze zwangerschapsyoga:
– blijf je fit en soepel door de oefeningen die we doen
– oefen je met ontspannen
– voorkom of verminder je klachten
– raak je vertrouwd met je ademhaling
– is er aandacht voor de bekkenbodem
– neem je de tijd om stil te staan bij je zwangerschap en je kindje
– bereid je je voor op de bevalling en het moederschap
– versterk je je vertrouwen in je lichaam en in jezelf

De lessen zijn nuchter en verzorgend, geven kracht en plezier. Je bent van harte welkom om mee te doen!

Vrijdag 14 december
  09:15
Hatha yoga
 Sigrid

Tijd   09:15 - 10:30
Docent   Sigrid
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 3 beschikbaar
 
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.
Deel deze les


  11:00
Gentle Yoga
 Sigrid

Tijd   11:00 - 12:00
Docent   Sigrid
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
 
Wanneer je behoefte hebt aan een milde benadering met aandacht voor de houding en ontspanning van lichaam en geest.
In deze les maken we gebruik van het rolletjes en stripje voor verbetering van houding en doen we zachte yogahoudingen, minder inspannend dan in de hatha yogales. We werken met het bolster waardoor je nog beter kunt loslaten in de houding.
De les is geschikt wanneer je behoefte hebt aan milde en zachte bewegingen, herstellende bent van een burnout of ziekte.
Deze les duurt een uur en is iets korter dan de overige lessen.
Deel deze les


Vrijdag 14 december
09:15  
Hatha yoga
Sigrid

Tijd   09:15 - 10:30
Docent Docent   Sigrid
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 3 beschikbaar
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

11:00  
Gentle Yoga
Sigrid

Tijd   11:00 - 12:00
Docent Docent   Sigrid
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
Wanneer je behoefte hebt aan een milde benadering met aandacht voor de houding en ontspanning van lichaam en geest.
In deze les maken we gebruik van het rolletjes en stripje voor verbetering van houding en doen we zachte yogahoudingen, minder inspannend dan in de hatha yogales. We werken met het bolster waardoor je nog beter kunt loslaten in de houding.
De les is geschikt wanneer je behoefte hebt aan milde en zachte bewegingen, herstellende bent van een burnout of ziekte.
Deze les duurt een uur en is iets korter dan de overige lessen.

Zaterdag 15 december
  09:15
Hatha yoga
 Sigrid

Tijd   09:15 - 10:30
Docent   Sigrid
Locatie   Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 4 beschikbaar
 
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.
Deel deze les


Zaterdag 15 december
09:15  
Hatha yoga
Sigrid

Tijd   09:15 - 10:30
Docent Docent   Sigrid
Locatie          Derde Oosterparkstraat 86
Plaatsen   Nog 4 beschikbaar
 
De Hatha Yoga lessen bij LeefYoga omvatten meditatie, ademhalingstechnieken (pranayama), yogahoudingen (asana’s) en diepe ontspanning (yoga nidra). De lessen zijn voor beginners en gevorderden. Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen. Je kunt ieder moment instromen. Yoga is niet zweverig.

Zondag 16 december  
Zondag 16 december
Geen lessen
10 dec - 16 dec 2018   
10 dec - 16 dec 2018