17 jun - 23 jun 2019   
Maandag 17 juni
  19:45
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


  21:00
Yin Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.
Deel deze les


Maandag 17 juni
19:45  
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.

21:00  
Yin Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Dinsdag 18 juni
  19:30
* Extra Yoga in het Park les * in Sandelingen Park*

Tijd   19:30 - 20:30
Docent   Linda
Locatie   Sandelingen Park
Ruimte   buiten!
 
 
Vanwege het prachtige weer - extra Yoga in het Park les vanavond!

Omdat het zo lekker weer vandaag - en omdat er al twee lessen op zaterdag zijn uitgevallen- is er vanavond, dinsdagavond 18 juni 2019, een extra Yoga in het Park les!

Zit jij ook op dit soort dagen ook bijna de hele dag binnen net als ik? Of kan je niet genoeg genieten van dit heerlijke weer?
Kom dan lekker vanavond meedoen met de extra Yoga in het Park les, vanavond om 19:30 in het Sandelingen Park!

Of je nu lid bent van +YOGA, of nog nooit eerder een yogales hebt gedaan, iedereen is welkom om mee te komen doen.
Dus neem gerust je collega, buurman, een vriendin of je schoonmoeder mee :)

We verzamelen vanaf 15 min van te voren bij het speeltuintje in de Schultz van Haegenstraat (ten hoogte van nr 33). Je kan daar makkelijk met je fiets en auto komen (en parkeren) en het is niet te ver lopen.

19:30-20:30 Yogales in Sandelingen Park. Hendrik Ido Ambacht
8 euro; betaal contant, via PIN of via strippenkaart

Neem een yogamatje en/of grote badlaken mee, trek laagjes aan, zodat je wat uit kan trekken als de zon schijnt en wat aan kan trekken mocht het wat afkoelen.
Deel deze les


Dinsdag 18 juni
19:30  
* Extra Yoga in het Park les * in Sandelingen Park*

Tijd   19:30 - 20:30
Docent Docent   Linda
Locatie          Sandelingen Park
Ruimte          buiten!
 
Vanwege het prachtige weer - extra Yoga in het Park les vanavond!

Omdat het zo lekker weer vandaag - en omdat er al twee lessen op zaterdag zijn uitgevallen- is er vanavond, dinsdagavond 18 juni 2019, een extra Yoga in het Park les!

Zit jij ook op dit soort dagen ook bijna de hele dag binnen net als ik? Of kan je niet genoeg genieten van dit heerlijke weer?
Kom dan lekker vanavond meedoen met de extra Yoga in het Park les, vanavond om 19:30 in het Sandelingen Park!

Of je nu lid bent van +YOGA, of nog nooit eerder een yogales hebt gedaan, iedereen is welkom om mee te komen doen.
Dus neem gerust je collega, buurman, een vriendin of je schoonmoeder mee :)

We verzamelen vanaf 15 min van te voren bij het speeltuintje in de Schultz van Haegenstraat (ten hoogte van nr 33). Je kan daar makkelijk met je fiets en auto komen (en parkeren) en het is niet te ver lopen.

19:30-20:30 Yogales in Sandelingen Park. Hendrik Ido Ambacht
8 euro; betaal contant, via PIN of via strippenkaart

Neem een yogamatje en/of grote badlaken mee, trek laagjes aan, zodat je wat uit kan trekken als de zon schijnt en wat aan kan trekken mocht het wat afkoelen.

Woensdag 19 juni  
Woensdag 19 juni
Geen lessen
Donderdag 20 juni
  18:30
Yin Yoga

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 4 beschikbaar
 
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.
Deel deze les


  19:45
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


  21:00
Yin Yang Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


Donderdag 20 juni
18:30  
Yin Yoga

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 4 beschikbaar
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

19:45  
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.

21:00  
Yin Yang Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.

Vrijdag 21 juni  
Vrijdag 21 juni
Geen lessen
Zaterdag 22 juni
  09:30
Yoga in het Park

Tijd   09:30 - 10:30
Docent   Linda
Locatie   bij Sophiahal verzamelen
Ruimte   Sophiapark
Plaatsen   Nog 15 beschikbaar
 
 


Zaterdag 22 juni
09:30  
Yoga in het Park

Tijd   09:30 - 10:30
Docent Docent   Linda
Locatie          bij Sophiahal verzamelen
Ruimte          Sophiapark
Plaatsen   Nog 15 beschikbaar
 

Zondag 23 juni  
Zondag 23 juni
Geen lessen
17 jun - 23 jun 2019   
17 jun - 23 jun 2019