26 aug - 1 sep 2019   
Maandag 26 augustus
  09:00
Pilates
 Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Deel deze les


  18:30
Warm Pilates
 Kristel

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Deel deze les


  19:45
Warm Yin Aroma
 Ayelet

Tijd   19:45 - 20:00
Docent   Ayelet
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 7 beschikbaar
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Deel deze les


Maandag 26 augustus
09:00  
Pilates
Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

18:30  
Warm Pilates
Kristel

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

19:45  
Warm Yin Aroma
Ayelet

Tijd   19:45 - 20:00
Docent Docent   Ayelet
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 7 beschikbaar
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Dinsdag 27 augustus
  18:30
Bikram Yoga (75 min)
 Dinah

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Dinah
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 


Dinsdag 27 augustus
18:30  
Bikram Yoga (75 min)
Dinah

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Dinah
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 

Woensdag 28 augustus
  18:30
HIIT Yoga
 Julian

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Julian
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.
Deel deze les


  19:45
Warm Yin Yoga
 Julian

Tijd   19:45 - 20:45
Docent   Julian
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Deel deze les


Woensdag 28 augustus
18:30  
HIIT Yoga
Julian

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Julian
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.

19:45  
Warm Yin Yoga
Julian

Tijd   19:45 - 20:45
Docent Docent   Julian
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Donderdag 29 augustus
  18:30
Warm Pilates
 Marieke

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Marieke
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Deel deze les


Donderdag 29 augustus
18:30  
Warm Pilates
Marieke

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Marieke
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

Vrijdag 30 augustus
  09:00
Warm Pilates
 Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 7 beschikbaar
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Deel deze les


Vrijdag 30 augustus
09:00  
Warm Pilates
Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 7 beschikbaar
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

Zaterdag 31 augustus
  09:00
Pilates
 Marieke

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Marieke
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Deel deze les


  10:15
Flow & Core Yoga
 Marieke

Tijd   10:15 - 11:15
Docent   Marieke
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.
Deel deze les


Zaterdag 31 augustus
09:00  
Pilates
Marieke

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Marieke
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

10:15  
Flow & Core Yoga
Marieke

Tijd   10:15 - 11:15
Docent Docent   Marieke
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.

Zondag 1 september
  09:00
Warm Flow Yoga (60 min)
 Julian

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Julian
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 


  10:15
Warm Pilates
 Julian

Tijd   10:15 - 11:15
Docent   Julian
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Deel deze les


  11:30
Bikram Yoga (75 min)
 Dinah

Tijd   11:30 - 12:45
Docent   Dinah
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 7 beschikbaar
 
 


Zondag 1 september
09:00  
Warm Flow Yoga (60 min)
Julian

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Julian
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 

10:15  
Warm Pilates
Julian

Tijd   10:15 - 11:15
Docent Docent   Julian
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

11:30  
Bikram Yoga (75 min)
Dinah

Tijd   11:30 - 12:45
Docent Docent   Dinah
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 7 beschikbaar
 

26 aug - 1 sep 2019   
26 aug - 1 sep 2019