10 dec - 16 dec 2018   
Maandag 10 december
  09:00
Pilates
 Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Deel deze les


  18:30
Warm Pilates
 Kristel

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Deel deze les


  19:45
Warm Yin Aroma
 Kristel

Tijd   19:45 - 20:00
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Deel deze les


Maandag 10 december
09:00  
Pilates
Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

18:30  
Warm Pilates
Kristel

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

19:45  
Warm Yin Aroma
Kristel

Tijd   19:45 - 20:00
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Dinsdag 11 december
  18:30
Bikram Yoga (90 min)
 Dinah

Tijd   18:30 - 20:00
Docent   Dinah
Locatie   Studio 1
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 90 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
Deel deze les


Dinsdag 11 december
18:30  
Bikram Yoga (90 min)
Dinah

Tijd   18:30 - 20:00
Docent Docent   Dinah
Locatie          Studio 1
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 90 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

Woensdag 12 december
  09:30
Warm Pilates
 Flean

Tijd   09:30 - 10:30
Docent   Flean
Locatie   Studio 1
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Deel deze les


  19:00
Barre Fitness
 Flean

Tijd   19:00 - 19:50
Docent   Flean
Locatie   Studio 1
 
 


  20:00
Warm Yin Yoga
 Flean

Tijd   20:00 - 21:00
Docent   Flean
Locatie   Studio 1
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Deel deze les


Woensdag 12 december
09:30  
Warm Pilates
Flean

Tijd   09:30 - 10:30
Docent Docent   Flean
Locatie          Studio 1
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

19:00  
Barre Fitness
Flean

Tijd   19:00 - 19:50
Docent Docent   Flean
Locatie          Studio 1
 

20:00  
Warm Yin Yoga
Flean

Tijd   20:00 - 21:00
Docent Docent   Flean
Locatie          Studio 1
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Donderdag 13 december
  18:30
Warm Pilates
 Marieke

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Marieke
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Deel deze les


Donderdag 13 december
18:30  
Warm Pilates
Marieke

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Marieke
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

Vrijdag 14 december
  09:00
Pilates
 Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Deel deze les


Vrijdag 14 december
09:00  
Pilates
Kristel

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

Zaterdag 15 december
  09:00
Warm Pilates
 Marieke

Tijd   09:00 - 10:00
Docent   Marieke
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Deel deze les


  10:15
Bikram Yoga (60 min)
 Marieke

Tijd   10:15 - 11:15
Docent   Marieke
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 60 minuten en bestaat uit een 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
Deel deze les


Zaterdag 15 december
09:00  
Warm Pilates
Marieke

Tijd   09:00 - 10:00
Docent Docent   Marieke
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

10:15  
Bikram Yoga (60 min)
Marieke

Tijd   10:15 - 11:15
Docent Docent   Marieke
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 60 minuten en bestaat uit een 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

Zondag 16 december
  09:15
Warm Pilates
 Kristel

Tijd   09:15 - 10:15
Docent   Kristel
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Deel deze les


  10:45
Bikram Yoga (75 min)
 Dinah

Tijd   10:45 - 12:00
Docent   Dinah
Locatie   Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
Deel deze les


Zondag 16 december
09:15  
Warm Pilates
Kristel

Tijd   09:15 - 10:15
Docent Docent   Kristel
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 9 beschikbaar
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

10:45  
Bikram Yoga (75 min)
Dinah

Tijd   10:45 - 12:00
Docent Docent   Dinah
Locatie          Studio 1
Plaatsen   Nog 10 beschikbaar
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

10 dec - 16 dec 2018   
10 dec - 16 dec 2018