22 Jul - 28 Jul 2019   
Montag 22 Juli
  09:00
Pilates
 Julian

Zeit   09:00 - 10:00
Lehrer   Julian
Standort   Studio 1
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Teilen Sie das-2


  18:30
Warm Pilates
 Kristel

Zeit   18:30 - 19:30
Lehrer   Kristel
Standort   Studio 1
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Teilen Sie das-2


  19:45
Warm Yin Aroma
 Ayelet

Zeit   19:45 - 20:00
Lehrer   Ayelet
Standort   Studio 1
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Teilen Sie das-2


Montag 22 Juli
09:00  
Pilates
Julian

Zeit   09:00 - 10:00
Lehrer Lehrer   Julian
Standort          Studio 1
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

18:30  
Warm Pilates
Kristel

Zeit   18:30 - 19:30
Lehrer Lehrer   Kristel
Standort          Studio 1
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

19:45  
Warm Yin Aroma
Ayelet

Zeit   19:45 - 20:00
Lehrer Lehrer   Ayelet
Standort          Studio 1
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Dienstag 23 Juli
  19:00
Bikram Yoga (75 min)
 Dinah

Zeit   19:00 - 20:15
Lehrer   Dinah
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 5 verfügbar
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
Teilen Sie das-2


Dienstag 23 Juli
19:00  
Bikram Yoga (75 min)
Dinah

Zeit   19:00 - 20:15
Lehrer Lehrer   Dinah
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 5 verfügbar
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

Mittwoch 24 Juli
  18:30
HIIT Yoga
 Julian

Zeit   18:30 - 19:30
Lehrer   Julian
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 3 verfügbar
 
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.
Teilen Sie das-2


  19:45
Warm Yin Yoga
 Julian

Zeit   19:45 - 20:45
Lehrer   Julian
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 5 verfügbar
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Teilen Sie das-2


Mittwoch 24 Juli
18:30  
HIIT Yoga
Julian

Zeit   18:30 - 19:30
Lehrer Lehrer   Julian
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 3 verfügbar
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.

19:45  
Warm Yin Yoga
Julian

Zeit   19:45 - 20:45
Lehrer Lehrer   Julian
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 5 verfügbar
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Donnerstag 25 Juli
  18:30
Pilates
 Marieke

Zeit   18:30 - 19:30
Lehrer   Marieke
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 7 verfügbar
 
 
i.v.m. de warmte laten we de infraroodverwarming uit.
Teilen Sie das-2


Donnerstag 25 Juli
18:30  
Pilates
Marieke

Zeit   18:30 - 19:30
Lehrer Lehrer   Marieke
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 7 verfügbar
 
i.v.m. de warmte laten we de infraroodverwarming uit.

Freitag 26 Juli
  09:00
Warm Pilates (gestrichen)
 Kristel

Zeit   09:00 - 10:00
Lehrer   Kristel
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 8 verfügbar
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Teilen Sie das-2


Freitag 26 Juli
09:00  
Warm Pilates (gestrichen)
Kristel

Zeit   09:00 - 10:00
Lehrer Lehrer   Kristel
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 8 verfügbar
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

Samstag 27 Juli
  09:00
Pilates
 Marieke

Zeit   09:00 - 10:00
Lehrer   Marieke
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 10 verfügbar
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Teilen Sie das-2


  10:15
Flow & Core Yoga
 Marieke

Zeit   10:15 - 11:15
Lehrer   Marieke
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 8 verfügbar
 
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.
Teilen Sie das-2


Samstag 27 Juli
09:00  
Pilates
Marieke

Zeit   09:00 - 10:00
Lehrer Lehrer   Marieke
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 10 verfügbar
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

10:15  
Flow & Core Yoga
Marieke

Zeit   10:15 - 11:15
Lehrer Lehrer   Marieke
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 8 verfügbar
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.

Sonntag 28 Juli
  09:45
Warm Pilates
 Julian

Zeit   09:45 - 10:45
Lehrer   Julian
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 6 verfügbar
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Teilen Sie das-2


  11:00
Bikram Yoga (60 min)
 Dinah

Zeit   11:00 - 12:00
Lehrer   Dinah
Standort   Studio 1
Plätze   Immer noch 9 verfügbar
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
Teilen Sie das-2


Sonntag 28 Juli
09:45  
Warm Pilates
Julian

Zeit   09:45 - 10:45
Lehrer Lehrer   Julian
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 6 verfügbar
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

11:00  
Bikram Yoga (60 min)
Dinah

Zeit   11:00 - 12:00
Lehrer Lehrer   Dinah
Standort          Studio 1
Plätze   Immer noch 9 verfügbar
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

22 Jul - 28 Jul 2019   
22 Jul - 28 Jul 2019