15 Jul - 21 Jul 2019   
Lunes 15 Julio
  09:00
Pilates
 Kristel

Hora   09:00 - 10:00
Profesor   Kristel
Ubicación   Studio 1
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Compartir esto


  18:30
Warm Pilates
 Kristel

Hora   18:30 - 19:30
Profesor   Kristel
Ubicación   Studio 1
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Compartir esto


  19:45
Warm Yin Aroma
 Ayelet

Hora   19:45 - 20:00
Profesor   Ayelet
Ubicación   Studio 1
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Compartir esto


Lunes 15 Julio
09:00  
Pilates
Kristel

Hora   09:00 - 10:00
Profesor Profesor   Kristel
Ubicación          Studio 1
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

18:30  
Warm Pilates
Kristel

Hora   18:30 - 19:30
Profesor Profesor   Kristel
Ubicación          Studio 1
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

19:45  
Warm Yin Aroma
Ayelet

Hora   19:45 - 20:00
Profesor Profesor   Ayelet
Ubicación          Studio 1
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Martes 16 Julio
  19:00
Bikram Yoga (75 min)
 Dinah

Hora   19:00 - 20:15
Profesor   Dinah
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 7 disponible
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
Compartir esto


Martes 16 Julio
19:00  
Bikram Yoga (75 min)
Dinah

Hora   19:00 - 20:15
Profesor Profesor   Dinah
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 7 disponible
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

Miércoles 17 Julio
  18:30
HIIT Yoga
 Julian

Hora   18:30 - 19:30
Profesor   Julian
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 4 disponible
 
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.
Compartir esto


  19:45
Warm Yin Yoga
 Julian

Hora   19:45 - 20:45
Profesor   Julian
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 8 disponible
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
Compartir esto


Miércoles 17 Julio
18:30  
HIIT Yoga
Julian

Hora   18:30 - 19:30
Profesor Profesor   Julian
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 4 disponible
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.

19:45  
Warm Yin Yoga
Julian

Hora   19:45 - 20:45
Profesor Profesor   Julian
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 8 disponible
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Jueves 18 Julio
  18:30
Warm Pilates
 Marieke

Hora   18:30 - 19:30
Profesor   Marieke
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 5 disponible
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
Compartir esto


Jueves 18 Julio
18:30  
Warm Pilates
Marieke

Hora   18:30 - 19:30
Profesor Profesor   Marieke
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 5 disponible
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

Viernes 19 Julio
  09:00
Warm Pilates
 Kristel

Hora   09:00 - 10:00
Profesor   Kristel
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 5 disponible
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Compartir esto


Viernes 19 Julio
09:00  
Warm Pilates
Kristel

Hora   09:00 - 10:00
Profesor Profesor   Kristel
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 5 disponible
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

Sábado 20 Julio
  09:00
Pilates
 Kristel

Hora   09:00 - 10:00
Profesor   Kristel
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 6 disponible
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Compartir esto


  10:15
Flow & Core Yoga (cancelado)
 Marieke

Hora   10:15 - 11:15
Profesor   Marieke
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 9 disponible
 
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.
Compartir esto


Sábado 20 Julio
09:00  
Pilates
Kristel

Hora   09:00 - 10:00
Profesor Profesor   Kristel
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 6 disponible
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

10:15  
Flow & Core Yoga (cancelado)
Marieke

Hora   10:15 - 11:15
Profesor Profesor   Marieke
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 9 disponible
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.

Domingo 21 Julio
  09:45
Warm Pilates
 Julian

Hora   09:45 - 10:45
Profesor   Julian
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 9 disponible
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
Compartir esto


  11:00
Bikram Yoga (60 min)
 Dinah

Hora   11:00 - 12:00
Profesor   Dinah
Ubicación   Studio 1
Lugares   Todavía 7 disponible
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
Compartir esto


Domingo 21 Julio
09:45  
Warm Pilates
Julian

Hora   09:45 - 10:45
Profesor Profesor   Julian
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 9 disponible
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

11:00  
Bikram Yoga (60 min)
Dinah

Hora   11:00 - 12:00
Profesor Profesor   Dinah
Ubicación          Studio 1
Lugares   Todavía 7 disponible
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

15 Jul - 21 Jul 2019   
15 Jul - 21 Jul 2019