15 Jul - 21 Jul 2019   
Mandag 15 juli
  09:00
Pilates
 Kristel

Tid   09:00 - 10:00
Lærer   Kristel
Sted   Studio 1
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
del dette


  18:30
Warm Pilates
 Kristel

Tid   18:30 - 19:30
Lærer   Kristel
Sted   Studio 1
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
del dette


  19:45
Warm Yin Aroma
 Ayelet

Tid   19:45 - 20:00
Lærer   Ayelet
Sted   Studio 1
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
del dette


Mandag 15 juli
09:00  
Pilates
Kristel

Tid   09:00 - 10:00
Lærer Lærer   Kristel
Sted          Studio 1
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

18:30  
Warm Pilates
Kristel

Tid   18:30 - 19:30
Lærer Lærer   Kristel
Sted          Studio 1
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

19:45  
Warm Yin Aroma
Ayelet

Tid   19:45 - 20:00
Lærer Lærer   Ayelet
Sted          Studio 1
 
Een fijne Yin Yoga les van 75 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming EN de geur van heerlijke etherische oliën een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Tirsdag 16 juli
  19:00
Bikram Yoga (75 min)
 Dinah

Tid   19:00 - 20:15
Lærer   Dinah
Sted   Studio 1
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
del dette


Tirsdag 16 juli
19:00  
Bikram Yoga (75 min)
Dinah

Tid   19:00 - 20:15
Lærer Lærer   Dinah
Sted          Studio 1
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

Onsdag 17 juli
  18:30
HIIT Yoga
 Julian

Tid   18:30 - 19:30
Lærer   Julian
Sted   Studio 1
 
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.
del dette


  19:45
Warm Yin Yoga
 Julian

Tid   19:45 - 20:45
Lærer   Julian
Sted   Studio 1
 
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.
del dette


Onsdag 17 juli
18:30  
HIIT Yoga
Julian

Tid   18:30 - 19:30
Lærer Lærer   Julian
Sted          Studio 1
 
Een pittige High Intensity Interval Training met Yoga bewegingen. Klassieke yoga poses worden afgewisseld met dynamische oefeningen van een paar minuten. Deze interval prikkel ‘boost’ je vetverbranding en hartslag. Het zijn twee vormen van training die verschillend zijn, maar juist heel goed gecombineerd kunnen worden. Het resultaat: een pittige afwisselende training! Enige ervaring met yoga is vereist.

19:45  
Warm Yin Yoga
Julian

Tid   19:45 - 20:45
Lærer Lærer   Julian
Sted          Studio 1
 
Een fijne Yin Yoga les van 60 minuten. Bij Yin Yoga worden de houdingen (asanas) voor langere tijd aangehouden, zodat het weefsel de kans krijgt om ontspannen te rekken. Tijdens de uitvoering sta, zit of lig je bijna helemaal stil. Hierdoor versoepelen, ontspannen en versterken gewrichten, spieren en bindweefsel. Gecombineerd met fijne infrarood verwarming, een absolute weldaad voor lichaam en geest. Je concentratie wordt bevorderd, maar ook het 'luisteren' naar je lichaam.

Torsdag 18 juli
  18:30
Warm Pilates
 Marieke

Tid   18:30 - 19:30
Lærer   Marieke
Sted   Studio 1
Plasser   fremdeles 5 ledig
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.
del dette


Torsdag 18 juli
18:30  
Warm Pilates
Marieke

Tid   18:30 - 19:30
Lærer Lærer   Marieke
Sted          Studio 1
Plasser   fremdeles 5 ledig
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les.

Fredag 19 juli
  09:00
Warm Pilates
 Kristel

Tid   09:00 - 10:00
Lærer   Kristel
Sted   Studio 1
Plasser   fremdeles 5 ledig
 
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
del dette


Fredag 19 juli
09:00  
Warm Pilates
Kristel

Tid   09:00 - 10:00
Lærer Lærer   Kristel
Sted          Studio 1
Plasser   fremdeles 5 ledig
 
Lekker warm waardoor je spieren makkelijker en soepeler bewegen. Door de warmte ga je extra zweten en verbrand je meer calorieën. De ruimte is tussen de 25 en 30 graden. Een extraatje in een toch al heerlijke les. Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

Lørdag 20 juli
  09:00
Pilates
 Kristel

Tid   09:00 - 10:00
Lærer   Kristel
Sted   Studio 1
Plasser   fremdeles 5 ledig
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
del dette


  10:15
Flow & Core Yoga (Kansellert)
 Marieke

Tid   10:15 - 11:15
Lærer   Marieke
Sted   Studio 1
Plasser   fremdeles 9 ledig
 
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.
del dette


Lørdag 20 juli
09:00  
Pilates
Kristel

Tid   09:00 - 10:00
Lærer Lærer   Kristel
Sted          Studio 1
Plasser   fremdeles 5 ledig
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

10:15  
Flow & Core Yoga (Kansellert)
Marieke

Tid   10:15 - 11:15
Lærer Lærer   Marieke
Sted          Studio 1
Plasser   fremdeles 9 ledig
 
Great way to start with this morning flow with extra attention to core strength and stability. Come and explore the working of your deep core muscles, including your abs, but also your deep back, hip and buttock muscles - the whole deep structure supporting your spine. The aim of the lesson is to develop more core stability, spine flexibility and strength and attain better standing and sitting postures.
The lesson is open to all levels. Different options will be given for students with injuries, beginners etc.

Søndag 21 juli
  09:45
Warm Pilates
 Julian

Tid   09:45 - 10:45
Lærer   Julian
Sted   Studio 1
Plasser   fremdeles 8 ledig
 
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.
del dette


  11:00
Bikram Yoga (60 min)
 Dinah

Tid   11:00 - 12:00
Lærer   Dinah
Sted   Studio 1
Plasser   fremdeles 7 ledig
 
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.
del dette


Søndag 21 juli
09:45  
Warm Pilates
Julian

Tid   09:45 - 10:45
Lærer Lærer   Julian
Sted          Studio 1
Plasser   fremdeles 8 ledig
 
Pilates is een les van een uur waarbij de ‘core’ van het lichaam getraind wordt. Je core is het korset van spieren rondom je wervelkolom: (diepe) buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Een sterke core is absoluut noodzakelijk voor een sterk lichaam en een goede houding. Bovendien helpt Pilates je rugklachten te verminderen. De oefeningen worden staand en op de mat, in rustig tempo uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van je eigen lichaamsgewicht. Met Pilates versterk je je spieren, terwijl je ze lang en soepel houdt.

11:00  
Bikram Yoga (60 min)
Dinah

Tid   11:00 - 12:00
Lærer Lærer   Dinah
Sted          Studio 1
Plasser   fremdeles 7 ledig
 
Voor deze les wordt de studio verwarmd tot circa 40 graden. De les duurt 75 minuten en bestaat uit 26 klassieke yogahoudingen (asanas) en 2 ademhalingsoefeningen (pranayamas). Deze les is gebaseerd op de traditionele Bikram Yoga.

15 Jul - 21 Jul 2019   
15 Jul - 21 Jul 2019