12 nov - 18 nov 2018   
Maandag 12 november
  19:00
Hatha yoga
 Marieke

Tijd   19:00 - 20:00
Docent   Marieke
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
In een hatha yogales oefenen we vooral met houdingen (asana’s) en ademhalingstechnieken (pranayam). De houdingen worden tussen de dertig en zestig seconden vastgehouden. Door te oefenen zal dat steeds beter gaan, totdat we sterk en stevig in een bepaalde houding kunnen zijn. Dan zul je er het meeste profijt en plezier van hebben.
Hatha yoga is heerlijk om te onthaasten en te ontspannen. Het lichaam wordt soepeler en daarnaast worden klieren, zenuwstelsel en de belangrijkste organen gestimuleerd. Samen zorgt dat ervoor dat hatha yoga de gezondheid, maar ook je geestelijke welzijn bevordert.

De lessen bestaan uit:

– Stretchen van gehele lichaam met extra aandacht voor nek, schouders en ruggengraat.
– Een ademoefening of “pranayam”
– Warming-up met de zonnegroet
– Balanshoudingen
– Stimulerende houdingen
– Uitdagende houdingen met aanpassingen voor elk niveau
– Gehele lichaamsontspanning
– En als afsluiting altijd een geleide meditatie.
Deel deze les


  20:30
Hatha yoga
 Marieke
  Les is vol

Tijd   20:30 - 21:30
Docent   Marieke
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
In een hatha yogales oefenen we vooral met houdingen (asana’s) en ademhalingstechnieken (pranayam). De houdingen worden tussen de dertig en zestig seconden vastgehouden. Door te oefenen zal dat steeds beter gaan, totdat we sterk en stevig in een bepaalde houding kunnen zijn. Dan zul je er het meeste profijt en plezier van hebben.
Hatha yoga is heerlijk om te onthaasten en te ontspannen. Het lichaam wordt soepeler en daarnaast worden klieren, zenuwstelsel en de belangrijkste organen gestimuleerd. Samen zorgt dat ervoor dat hatha yoga de gezondheid, maar ook je geestelijke welzijn bevordert.

De lessen bestaan uit:

– Stretchen van gehele lichaam met extra aandacht voor nek, schouders en ruggengraat.
– Een ademoefening of “pranayam”
– Warming-up met de zonnegroet
– Balanshoudingen
– Stimulerende houdingen
– Uitdagende houdingen met aanpassingen voor elk niveau
– Gehele lichaamsontspanning
– En als afsluiting altijd een geleide meditatie.
Deel deze les


Maandag 12 november
19:00  
Hatha yoga
Marieke

Tijd   19:00 - 20:00
Docent Docent   Marieke
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
In een hatha yogales oefenen we vooral met houdingen (asana’s) en ademhalingstechnieken (pranayam). De houdingen worden tussen de dertig en zestig seconden vastgehouden. Door te oefenen zal dat steeds beter gaan, totdat we sterk en stevig in een bepaalde houding kunnen zijn. Dan zul je er het meeste profijt en plezier van hebben.
Hatha yoga is heerlijk om te onthaasten en te ontspannen. Het lichaam wordt soepeler en daarnaast worden klieren, zenuwstelsel en de belangrijkste organen gestimuleerd. Samen zorgt dat ervoor dat hatha yoga de gezondheid, maar ook je geestelijke welzijn bevordert.

De lessen bestaan uit:

– Stretchen van gehele lichaam met extra aandacht voor nek, schouders en ruggengraat.
– Een ademoefening of “pranayam”
– Warming-up met de zonnegroet
– Balanshoudingen
– Stimulerende houdingen
– Uitdagende houdingen met aanpassingen voor elk niveau
– Gehele lichaamsontspanning
– En als afsluiting altijd een geleide meditatie.

20:30  
Hatha yoga
Marieke
  Les is vol

Tijd   20:30 - 21:30
Docent Docent   Marieke
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
In een hatha yogales oefenen we vooral met houdingen (asana’s) en ademhalingstechnieken (pranayam). De houdingen worden tussen de dertig en zestig seconden vastgehouden. Door te oefenen zal dat steeds beter gaan, totdat we sterk en stevig in een bepaalde houding kunnen zijn. Dan zul je er het meeste profijt en plezier van hebben.
Hatha yoga is heerlijk om te onthaasten en te ontspannen. Het lichaam wordt soepeler en daarnaast worden klieren, zenuwstelsel en de belangrijkste organen gestimuleerd. Samen zorgt dat ervoor dat hatha yoga de gezondheid, maar ook je geestelijke welzijn bevordert.

De lessen bestaan uit:

– Stretchen van gehele lichaam met extra aandacht voor nek, schouders en ruggengraat.
– Een ademoefening of “pranayam”
– Warming-up met de zonnegroet
– Balanshoudingen
– Stimulerende houdingen
– Uitdagende houdingen met aanpassingen voor elk niveau
– Gehele lichaamsontspanning
– En als afsluiting altijd een geleide meditatie.

Dinsdag 13 november
  20:00
(Vinyasa) Flow yoga (geannuleerd)
 Elske

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Elske
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Dynamische les waarin je adem en beweging samen gaan. Bij deze vloeiende, dynamische vorm van yoga wisselen verschillende houdingen elkaar af op het ritme van de adem. Na een warming up met zittende houdingen, volgende er zonnegroeten en staande houdingen (asanas/yogahoudingen). Deze worden afgewisseld met steeds terugkomende vinyasa flows (een serie bewegingen begeleid door je eigen adem). De les wordt afgesloten met zittende/liggende houdingen die langer aangehouden worden. Ben je nieuw in de yoga? Dan is deze les ook voor jou. Alle houdingen worden uitgebreid uitgelegd en alternatieven aangeboden voor het voorkomen van blessures.
Deel deze les


Dinsdag 13 november
20:00  
(Vinyasa) Flow yoga (geannuleerd)
Elske

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Elske
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Dynamische les waarin je adem en beweging samen gaan. Bij deze vloeiende, dynamische vorm van yoga wisselen verschillende houdingen elkaar af op het ritme van de adem. Na een warming up met zittende houdingen, volgende er zonnegroeten en staande houdingen (asanas/yogahoudingen). Deze worden afgewisseld met steeds terugkomende vinyasa flows (een serie bewegingen begeleid door je eigen adem). De les wordt afgesloten met zittende/liggende houdingen die langer aangehouden worden. Ben je nieuw in de yoga? Dan is deze les ook voor jou. Alle houdingen worden uitgebreid uitgelegd en alternatieven aangeboden voor het voorkomen van blessures.

Woensdag 14 november
  09:15
Relax & Do-in yoga
 Diana

Tijd   09:15 - 10:30
Docent   Diana
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Do-In is bewegingsleer die ruim 2000 jaar geleden is ontstaan binnen de oosterse geneeswijzen en het taoïstische gedachtengoed.

Do-In Yoga is bewegen volgens de natuurlijke wetten, de 5 elementen leer en Yin en Yang. Do-In Yoga helpt je je energie weer te laten stromen, je balans te versterken, je vitaliteit te verhogen, je emoties een plek te geven en je geest te verstillen.

Omdat je zelf de grenzen van je lichaam verkent, aanpast waar nodig, is het een bewegingsvorm voor iedereen, elke leeftijd, ieder lichaam. Je leert, hoewel elke les anders is en afhankelijk van o.a. het seizoen :
*(meridiaan)strekkingen
*(zelf)acupressuur/massage
*meditatie & visualisatie
*lichaamsbewustzijn
*ademhalingsoefeningen
*energie-versterkende oefeningen
*kleine oefeningen voor onderweg
Deel deze les


  20:00
Sunset Yin yoga
 Elske

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Elske
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Yin yoga is unieke vorm van yoga gebaseerd op de Chinese filosofie van lichaam en energie. Meridianen en bindweefsels worden gestimuleerd om spanningen op een diepere laag los te laten. Zo kan de energie in het lichaam stromen.
Bij yin yoga blijven we een langere tijd in een zittende of liggende houding. Hiermee geven de ons lichaam de kans om het bindweefsel (fascia) in ons lichaam te stimuleren. Tijdens de les worden aanwijzingen gegeven om props (hulpmiddelen) te gebruiken om 3-10 minuten in de houding te blijven. Een ideale les om je lichamelijk en geestelijk bewustzijn te verhogen.
Deel deze les


Woensdag 14 november
09:15  
Relax & Do-in yoga
Diana

Tijd   09:15 - 10:30
Docent Docent   Diana
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Do-In is bewegingsleer die ruim 2000 jaar geleden is ontstaan binnen de oosterse geneeswijzen en het taoïstische gedachtengoed.

Do-In Yoga is bewegen volgens de natuurlijke wetten, de 5 elementen leer en Yin en Yang. Do-In Yoga helpt je je energie weer te laten stromen, je balans te versterken, je vitaliteit te verhogen, je emoties een plek te geven en je geest te verstillen.

Omdat je zelf de grenzen van je lichaam verkent, aanpast waar nodig, is het een bewegingsvorm voor iedereen, elke leeftijd, ieder lichaam. Je leert, hoewel elke les anders is en afhankelijk van o.a. het seizoen :
*(meridiaan)strekkingen
*(zelf)acupressuur/massage
*meditatie & visualisatie
*lichaamsbewustzijn
*ademhalingsoefeningen
*energie-versterkende oefeningen
*kleine oefeningen voor onderweg

20:00  
Sunset Yin yoga
Elske

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Elske
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Yin yoga is unieke vorm van yoga gebaseerd op de Chinese filosofie van lichaam en energie. Meridianen en bindweefsels worden gestimuleerd om spanningen op een diepere laag los te laten. Zo kan de energie in het lichaam stromen.
Bij yin yoga blijven we een langere tijd in een zittende of liggende houding. Hiermee geven de ons lichaam de kans om het bindweefsel (fascia) in ons lichaam te stimuleren. Tijdens de les worden aanwijzingen gegeven om props (hulpmiddelen) te gebruiken om 3-10 minuten in de houding te blijven. Een ideale les om je lichamelijk en geestelijk bewustzijn te verhogen.

Donderdag 15 november
  19:30
Meditatie & Yin yoga
 Marieke

Tijd   19:30 - 21:00
Docent   Marieke
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Negentig minuten om een prachtige reis naar binnen te maken.

Yin yoga is een vorm van yoga die zich kenmerkt door houdingen die lang (3 tot 5 minuten) worden aangehouden. Je lichaam mag ondersteund worden met kussens, dekentjes en blokken om de poses in die lange tijdsspanne comfortabel te houden.

Als je de spierspanning los laat kom je terecht in je gewrichten: de pezen en de banden. Bij velen van ons zijn die goed stijf en naarmate we ouder worden zullen die verkalken en nog verder verstijven met alle gevolgen van dien.

Yin yoga heeft zijn hele eigen uitdaging: wat er gebeurd in je hoofd.

De eerste paar seconden ga je kijken hoe je de houding kunt aanpassen zodat je er zo lang in kunt blijven zonder dat het naar wordt. In die fase focus je op je lichaam. Daarna zal je lichaam zich aanpassen en verschuift de focus naar je gedachten. De les nodigt je uit om niet het gesprek met jezelf aan te gaan maar op zoek te gaan naar stilte. Je lichaam en hoofd accepteren de houding met het eventuele ongemak, en je kunt je overgeven aan wat er in het hier en nu is. Daardoor is yin een mooie meditatieve of mindfull versie van yoga.

Benieuwd wat het voor jou kan doen?
Deel deze les


Donderdag 15 november
19:30  
Meditatie & Yin yoga
Marieke

Tijd   19:30 - 21:00
Docent Docent   Marieke
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Negentig minuten om een prachtige reis naar binnen te maken.

Yin yoga is een vorm van yoga die zich kenmerkt door houdingen die lang (3 tot 5 minuten) worden aangehouden. Je lichaam mag ondersteund worden met kussens, dekentjes en blokken om de poses in die lange tijdsspanne comfortabel te houden.

Als je de spierspanning los laat kom je terecht in je gewrichten: de pezen en de banden. Bij velen van ons zijn die goed stijf en naarmate we ouder worden zullen die verkalken en nog verder verstijven met alle gevolgen van dien.

Yin yoga heeft zijn hele eigen uitdaging: wat er gebeurd in je hoofd.

De eerste paar seconden ga je kijken hoe je de houding kunt aanpassen zodat je er zo lang in kunt blijven zonder dat het naar wordt. In die fase focus je op je lichaam. Daarna zal je lichaam zich aanpassen en verschuift de focus naar je gedachten. De les nodigt je uit om niet het gesprek met jezelf aan te gaan maar op zoek te gaan naar stilte. Je lichaam en hoofd accepteren de houding met het eventuele ongemak, en je kunt je overgeven aan wat er in het hier en nu is. Daardoor is yin een mooie meditatieve of mindfull versie van yoga.

Benieuwd wat het voor jou kan doen?

Vrijdag 16 november
  09:15
Relax & Do-in yoga
 Diana

Tijd   09:15 - 10:30
Docent   Diana
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Do-In is bewegingsleer die ruim 2000 jaar geleden is ontstaan binnen de oosterse geneeswijzen en het taoïstische gedachtengoed.

Do-In Yoga is bewegen volgens de natuurlijke wetten, de 5 elementen leer en Yin en Yang. Do-In Yoga helpt je je energie weer te laten stromen, je balans te versterken, je vitaliteit te verhogen, je emoties een plek te geven en je geest te verstillen.

Omdat je zelf de grenzen van je lichaam verkent, aanpast waar nodig, is het een bewegingsvorm voor iedereen, elke leeftijd, ieder lichaam. Je leert, hoewel elke les anders is en afhankelijk van o.a. het seizoen :
*(meridiaan)strekkingen
*(zelf)acupressuur/massage
*meditatie & visualisatie
*lichaamsbewustzijn
*ademhalingsoefeningen
*energie-versterkende oefeningen
*kleine oefeningen voor onderweg
Deel deze les


  19:30
Workshop: Klankschalenmeditatie - yoga nidra
 Henneke

Tijd   19:30 - 20:45
Docent   Henneke
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Wil je ontspannen en je laten meevoeren in een klankconcert? Dan is dit iets voor jou. Yoga nidra is een meditatie die liggend wordt uitgevoerd, je hoeft niets te doen, je mag gewoon zijn. Het is voor iedereen geschikt. Luisterend naar Henneke’s stem neemt zij je mee op reis door je lichaam, je emoties en je geestelijke welzijn. Yoga nidra meditatie brengt voor iedereen iets, voor de een zal het puur een fysieke ontspanning zijn, de ander zal bepaalde emoties een plekje kunnen geven. Het stimuleert jezelf helende vermogen, en kan pijnverlichtend werken, slaap bevorderend, energie gevend. Henneke combineert yoga nidra meditatie met klankschalen en andere instrumenten. Dit heeft een zeer diep ontspannend effect en is een streling voor lichaam en geest, en een prachtige combinatie.

Yoga nidra meditatie is iets wat je voelt, ervaart. Doe mee en laat je verwennen!

Kosten: € 15 per keer
Docent: Henneke

Ps: Neem een hoofdkussentje en eventueel een extra dekentje mee.
Deel deze les


Vrijdag 16 november
09:15  
Relax & Do-in yoga
Diana

Tijd   09:15 - 10:30
Docent Docent   Diana
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Do-In is bewegingsleer die ruim 2000 jaar geleden is ontstaan binnen de oosterse geneeswijzen en het taoïstische gedachtengoed.

Do-In Yoga is bewegen volgens de natuurlijke wetten, de 5 elementen leer en Yin en Yang. Do-In Yoga helpt je je energie weer te laten stromen, je balans te versterken, je vitaliteit te verhogen, je emoties een plek te geven en je geest te verstillen.

Omdat je zelf de grenzen van je lichaam verkent, aanpast waar nodig, is het een bewegingsvorm voor iedereen, elke leeftijd, ieder lichaam. Je leert, hoewel elke les anders is en afhankelijk van o.a. het seizoen :
*(meridiaan)strekkingen
*(zelf)acupressuur/massage
*meditatie & visualisatie
*lichaamsbewustzijn
*ademhalingsoefeningen
*energie-versterkende oefeningen
*kleine oefeningen voor onderweg

19:30  
Workshop: Klankschalenmeditatie - yoga nidra
Henneke

Tijd   19:30 - 20:45
Docent Docent   Henneke
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Wil je ontspannen en je laten meevoeren in een klankconcert? Dan is dit iets voor jou. Yoga nidra is een meditatie die liggend wordt uitgevoerd, je hoeft niets te doen, je mag gewoon zijn. Het is voor iedereen geschikt. Luisterend naar Henneke’s stem neemt zij je mee op reis door je lichaam, je emoties en je geestelijke welzijn. Yoga nidra meditatie brengt voor iedereen iets, voor de een zal het puur een fysieke ontspanning zijn, de ander zal bepaalde emoties een plekje kunnen geven. Het stimuleert jezelf helende vermogen, en kan pijnverlichtend werken, slaap bevorderend, energie gevend. Henneke combineert yoga nidra meditatie met klankschalen en andere instrumenten. Dit heeft een zeer diep ontspannend effect en is een streling voor lichaam en geest, en een prachtige combinatie.

Yoga nidra meditatie is iets wat je voelt, ervaart. Doe mee en laat je verwennen!

Kosten: € 15 per keer
Docent: Henneke

Ps: Neem een hoofdkussentje en eventueel een extra dekentje mee.

Zaterdag 17 november
  09:30
Hatha yoga
 Marieke

Tijd   09:30 - 10:30
Docent   Marieke
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Deze les is minder geschikt voor mensen die nog nooit aan yoga hebben gedaan.

Hatha yoga is de fysieke kant van de klassieke yoga. Wij in het westen kennen vooral deze kant van yoga.

In een hatha yogales oefenen we vooral met houdingen (asana’s) en ademhalingstechnieken (pranayam). De houdingen worden tussen de dertig en zestig seconden vastgehouden. Door te oefenen zal dat steeds beter gaan, totdat we sterk en stevig in een bepaalde houding kunnen zijn. Dan zul je er het meeste profijt en plezier van hebben.
Hatha yoga is heerlijk om te onthaasten en te ontspannen. Het lichaam wordt soepeler en daarnaast worden klieren, zenuwstelsel en de belangrijkste organen gestimuleerd. Samen zorgt dat ervoor dat hatha yoga de gezondheid, maar ook je geestelijke welzijn bevordert.

De lessen bestaan uit:

– Stretchen van gehele lichaam met extra aandacht voor nek, schouders en ruggengraat.
– Een ademoefening of “pranayam”
– Warming-up met de zonnegroet
– Balanshoudingen
– Stimulerende houdingen
– Uitdagende houdingen met aanpassingen voor elk niveau
– Gehele lichaamsontspanning
– En als afsluiting altijd een geleide meditatie.
Deel deze les


Zaterdag 17 november
09:30  
Hatha yoga
Marieke

Tijd   09:30 - 10:30
Docent Docent   Marieke
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Deze les is minder geschikt voor mensen die nog nooit aan yoga hebben gedaan.

Hatha yoga is de fysieke kant van de klassieke yoga. Wij in het westen kennen vooral deze kant van yoga.

In een hatha yogales oefenen we vooral met houdingen (asana’s) en ademhalingstechnieken (pranayam). De houdingen worden tussen de dertig en zestig seconden vastgehouden. Door te oefenen zal dat steeds beter gaan, totdat we sterk en stevig in een bepaalde houding kunnen zijn. Dan zul je er het meeste profijt en plezier van hebben.
Hatha yoga is heerlijk om te onthaasten en te ontspannen. Het lichaam wordt soepeler en daarnaast worden klieren, zenuwstelsel en de belangrijkste organen gestimuleerd. Samen zorgt dat ervoor dat hatha yoga de gezondheid, maar ook je geestelijke welzijn bevordert.

De lessen bestaan uit:

– Stretchen van gehele lichaam met extra aandacht voor nek, schouders en ruggengraat.
– Een ademoefening of “pranayam”
– Warming-up met de zonnegroet
– Balanshoudingen
– Stimulerende houdingen
– Uitdagende houdingen met aanpassingen voor elk niveau
– Gehele lichaamsontspanning
– En als afsluiting altijd een geleide meditatie.

Zondag 18 november
  09:15
Relax & Restore
 Elske

Tijd   09:15 - 10:30
Docent   Elske
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Relax & Restore is een zachte, vloeiende yogales waarin we streven naar ontspanning, het laten stromen van energie en het herstel van het lichaam. Het rustige tempo stelt ons in staat om de diepe ademhaling en de beweging van ons lichaam nauw te verbinden. Het bewegen op het ritme van de ademhaling creëert een dieper bewustzijn van ons lichaam en van wat er zich erin afspeelt. Tijdens de Relax and Restore les besteden we aandacht aan de opwarming van de gewrichten en grote spiergroepen in ons lichaam. Daarnaast zijn er elementen van Restorative en Yin yoga waarbij we props gebruiken om het lichaam te ondersteunen en zo een diepe ontspanning in, en het herstel van, het lichaam kunnen bevorderen. Door het zachte karakter van de les en het bewustere tempo, is de les ideaal voor ieder die diepe ontspanning zoekt, of als je kampt met (lichamelijke) klachten. Ook voor 50+ is deze les geschikt omdat het bewegen met aandacht gunstig is bij hormonale veranderingen en het soepel houden van het lichaam.
Deel deze les


  10:45
(Vinyasa) Flow yoga
 Elske

Tijd   10:45 - 12:00
Docent   Elske
Locatie   Nieuwsteeg 44-1
 
 
Dynamische les waarin je adem en beweging samen gaan. Bij deze vloeiende, dynamische vorm van yoga wisselen verschillende houdingen elkaar af op het ritme van de adem. Na een warming up met zittende houdingen, volgende er zonnegroeten en staande houdingen (asanas/yogahoudingen). Deze worden afgewisseld met steeds terugkomende vinyasa flows (een serie bewegingen begeleid door je eigen adem). De les wordt afgesloten met zittende/liggende houdingen die langer aangehouden worden. Ben je nieuw in de yoga? Dan is deze les ook voor jou. Alle houdingen worden uitgebreid uitgelegd en alternatieven aangeboden voor het voorkomen van blessures.
Deel deze les


Zondag 18 november
09:15  
Relax & Restore
Elske

Tijd   09:15 - 10:30
Docent Docent   Elske
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Relax & Restore is een zachte, vloeiende yogales waarin we streven naar ontspanning, het laten stromen van energie en het herstel van het lichaam. Het rustige tempo stelt ons in staat om de diepe ademhaling en de beweging van ons lichaam nauw te verbinden. Het bewegen op het ritme van de ademhaling creëert een dieper bewustzijn van ons lichaam en van wat er zich erin afspeelt. Tijdens de Relax and Restore les besteden we aandacht aan de opwarming van de gewrichten en grote spiergroepen in ons lichaam. Daarnaast zijn er elementen van Restorative en Yin yoga waarbij we props gebruiken om het lichaam te ondersteunen en zo een diepe ontspanning in, en het herstel van, het lichaam kunnen bevorderen. Door het zachte karakter van de les en het bewustere tempo, is de les ideaal voor ieder die diepe ontspanning zoekt, of als je kampt met (lichamelijke) klachten. Ook voor 50+ is deze les geschikt omdat het bewegen met aandacht gunstig is bij hormonale veranderingen en het soepel houden van het lichaam.

10:45  
(Vinyasa) Flow yoga
Elske

Tijd   10:45 - 12:00
Docent Docent   Elske
Locatie          Nieuwsteeg 44-1
 
Dynamische les waarin je adem en beweging samen gaan. Bij deze vloeiende, dynamische vorm van yoga wisselen verschillende houdingen elkaar af op het ritme van de adem. Na een warming up met zittende houdingen, volgende er zonnegroeten en staande houdingen (asanas/yogahoudingen). Deze worden afgewisseld met steeds terugkomende vinyasa flows (een serie bewegingen begeleid door je eigen adem). De les wordt afgesloten met zittende/liggende houdingen die langer aangehouden worden. Ben je nieuw in de yoga? Dan is deze les ook voor jou. Alle houdingen worden uitgebreid uitgelegd en alternatieven aangeboden voor het voorkomen van blessures.

12 nov - 18 nov 2018   
12 nov - 18 nov 2018