17 Jun - 23 Jun 2019   
Mandag 17 juni
  18:30
Yin Yoga

Tid   18:30 - 19:45
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 2 tilgængelig
 
 
Yin Yoga is één van de zachtere vormen binnen de Yoga. Het is ontwikkeld door de Amerikaan Paul Grilley. Hij ontdekte dat als je lang en passief in Yogahoudingen blijft, dit een diepgaand effect heeft op dieper gelegen weefsel in het lichaam. In deze vorm ligt de focus op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten. In Yin Yogahoudingen werk je met compressie en stretch. Dit zorgt het voor een betere doorbloeding en hydratatie van weefsel in je lichaam en laat op een subtiele manier je energie weer stromen. 

Om de houdingen langer en bewegingsloos vast te kunnen houden, ga je op zoek naar een functionele houding voor jouw lichaam.

Hiermee bedoeld ik: voorafgaand aan een houding wordt er uitgelegd hoe een houding er volgens de ‘boekjes’ uit zou moeten zien en wat je wel en niet moet voelen. Je brengt jezelf daarna in de houding en gaat na of je voelt wat er is aangegeven. Is dat niet zo ga je spelen met een houding in plaats van meteen Yogaprops erbij te pakken. Je leert zo beter je lichaam kennen en ook respecteren. Als het uiteindelijk toch nodig is om materialen te gebruiken, zijn ze altijd bij de hand om je houding te ondersteunen. Tijdens dit proces van het vinden van ‘jouw’ houding helpt ik je graag.

Tot slot: het is vooral belangrijk om niet teveel je best te doen in Yin Yogahoudingen. Oftewel je neemt nooit een houding aan waarin je jezelf 100% geeft, maar beter 80%. Het doel van een Yin Yoga houding is namelijk het vinden van verstilling in lichaam, adem en uiteindelijk in geest.
Del denne


  20:00
Hatha Yoga

Tid   20:00 - 21:15
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 1 tilgængelig
 
 
Hatha Yoga is de basis van alle yogavormen. Het woord Yoga betekent verbinden en in evenwicht brengen. En Hatha staat voor: ha = zon en
tha = maan. Oftewel in een les Hatha Yoga wordt de balans in je lichaam en geest hersteld. Bij deze vorm van Yoga ontwikkel je kracht, flexibiliteit en ontspanning. Door het uitvoeren van houdingen en het concentreren op je ademhaling probeer je weer in contact te komen met jezelf.
Del denne


Mandag 17 juni
18:30  
Yin Yoga

Tid   18:30 - 19:45
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 2 tilgængelig
 
Yin Yoga is één van de zachtere vormen binnen de Yoga. Het is ontwikkeld door de Amerikaan Paul Grilley. Hij ontdekte dat als je lang en passief in Yogahoudingen blijft, dit een diepgaand effect heeft op dieper gelegen weefsel in het lichaam. In deze vorm ligt de focus op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten. In Yin Yogahoudingen werk je met compressie en stretch. Dit zorgt het voor een betere doorbloeding en hydratatie van weefsel in je lichaam en laat op een subtiele manier je energie weer stromen. 

Om de houdingen langer en bewegingsloos vast te kunnen houden, ga je op zoek naar een functionele houding voor jouw lichaam.

Hiermee bedoeld ik: voorafgaand aan een houding wordt er uitgelegd hoe een houding er volgens de ‘boekjes’ uit zou moeten zien en wat je wel en niet moet voelen. Je brengt jezelf daarna in de houding en gaat na of je voelt wat er is aangegeven. Is dat niet zo ga je spelen met een houding in plaats van meteen Yogaprops erbij te pakken. Je leert zo beter je lichaam kennen en ook respecteren. Als het uiteindelijk toch nodig is om materialen te gebruiken, zijn ze altijd bij de hand om je houding te ondersteunen. Tijdens dit proces van het vinden van ‘jouw’ houding helpt ik je graag.

Tot slot: het is vooral belangrijk om niet teveel je best te doen in Yin Yogahoudingen. Oftewel je neemt nooit een houding aan waarin je jezelf 100% geeft, maar beter 80%. Het doel van een Yin Yoga houding is namelijk het vinden van verstilling in lichaam, adem en uiteindelijk in geest.

20:00  
Hatha Yoga

Tid   20:00 - 21:15
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 1 tilgængelig
 
Hatha Yoga is de basis van alle yogavormen. Het woord Yoga betekent verbinden en in evenwicht brengen. En Hatha staat voor: ha = zon en
tha = maan. Oftewel in een les Hatha Yoga wordt de balans in je lichaam en geest hersteld. Bij deze vorm van Yoga ontwikkel je kracht, flexibiliteit en ontspanning. Door het uitvoeren van houdingen en het concentreren op je ademhaling probeer je weer in contact te komen met jezelf.

Tirsdag 18 juni
  18:30
Yin Yoga

Tid   18:30 - 19:45
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 4 tilgængelig
 
 
Yin Yoga is één van de zachtere vormen binnen de Yoga. Het is ontwikkeld door de Amerikaan Paul Grilley. Hij ontdekte dat als je lang en passief in Yogahoudingen blijft, dit een diepgaand effect heeft op dieper gelegen weefsel in het lichaam. In deze vorm ligt de focus op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten. In Yin Yogahoudingen werk je met compressie en stretch. Dit zorgt het voor een betere doorbloeding en hydratatie van weefsel in je lichaam en laat op een subtiele manier je energie weer stromen. 

Om de houdingen langer en bewegingsloos vast te kunnen houden, ga je op zoek naar een functionele houding voor jouw lichaam.

Hiermee bedoeld ik: voorafgaand aan een houding wordt er uitgelegd hoe een houding er volgens de ‘boekjes’ uit zou moeten zien en wat je wel en niet moet voelen. Je brengt jezelf daarna in de houding en gaat na of je voelt wat er is aangegeven. Is dat niet zo ga je spelen met een houding in plaats van meteen Yogaprops erbij te pakken. Je leert zo beter je lichaam kennen en ook respecteren. Als het uiteindelijk toch nodig is om materialen te gebruiken, zijn ze altijd bij de hand om je houding te ondersteunen. Tijdens dit proces van het vinden van ‘jouw’ houding helpt ik je graag.

Tot slot: het is vooral belangrijk om niet teveel je best te doen in Yin Yogahoudingen. Oftewel je neemt nooit een houding aan waarin je jezelf 100% geeft, maar beter 80%. Het doel van een Yin Yoga houding is namelijk het vinden van verstilling in lichaam, adem en uiteindelijk in geest.
Del denne


  20:00
Yin Yoga+Yoga Nidra

Tid   20:00 - 21:15
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Timen er fuld  (0 på venteliste)
 
 
Naast de zachte en meditatieve aard van Yin Yoga sluit je deze les altijd af met +/- 20 minuten Yoga Nidra. Yoga Nidra is een meditatie-oefening die wordt uitgevoerd in Savasana (liggende, ontspannende houding). Je werkt op meerdere levels van ontspanning: lichamelijke, mentale en emotionele.

Yoga Nidra kan je vergelijken met een geleide meditatie, maar is altijd systematisch waardoor je naar volledige ontspanning toewerkt. Door het beoefenen van deze meditatietechniek train je Dharana (concentratie) en Pratyahara (controle over je zintuigen). Dit helpt je bewust te worden van jezelf en uiteindelijk meer grip te krijgen over je gedachtes. Deze les is een echt cadeautje voor jezelf!
Del denne


Tirsdag 18 juni
18:30  
Yin Yoga

Tid   18:30 - 19:45
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 4 tilgængelig
 
Yin Yoga is één van de zachtere vormen binnen de Yoga. Het is ontwikkeld door de Amerikaan Paul Grilley. Hij ontdekte dat als je lang en passief in Yogahoudingen blijft, dit een diepgaand effect heeft op dieper gelegen weefsel in het lichaam. In deze vorm ligt de focus op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten. In Yin Yogahoudingen werk je met compressie en stretch. Dit zorgt het voor een betere doorbloeding en hydratatie van weefsel in je lichaam en laat op een subtiele manier je energie weer stromen. 

Om de houdingen langer en bewegingsloos vast te kunnen houden, ga je op zoek naar een functionele houding voor jouw lichaam.

Hiermee bedoeld ik: voorafgaand aan een houding wordt er uitgelegd hoe een houding er volgens de ‘boekjes’ uit zou moeten zien en wat je wel en niet moet voelen. Je brengt jezelf daarna in de houding en gaat na of je voelt wat er is aangegeven. Is dat niet zo ga je spelen met een houding in plaats van meteen Yogaprops erbij te pakken. Je leert zo beter je lichaam kennen en ook respecteren. Als het uiteindelijk toch nodig is om materialen te gebruiken, zijn ze altijd bij de hand om je houding te ondersteunen. Tijdens dit proces van het vinden van ‘jouw’ houding helpt ik je graag.

Tot slot: het is vooral belangrijk om niet teveel je best te doen in Yin Yogahoudingen. Oftewel je neemt nooit een houding aan waarin je jezelf 100% geeft, maar beter 80%. Het doel van een Yin Yoga houding is namelijk het vinden van verstilling in lichaam, adem en uiteindelijk in geest.

20:00  
Yin Yoga+Yoga Nidra

Tid   20:00 - 21:15
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Timen er fuld  (0 på venteliste)
 
Naast de zachte en meditatieve aard van Yin Yoga sluit je deze les altijd af met +/- 20 minuten Yoga Nidra. Yoga Nidra is een meditatie-oefening die wordt uitgevoerd in Savasana (liggende, ontspannende houding). Je werkt op meerdere levels van ontspanning: lichamelijke, mentale en emotionele.

Yoga Nidra kan je vergelijken met een geleide meditatie, maar is altijd systematisch waardoor je naar volledige ontspanning toewerkt. Door het beoefenen van deze meditatietechniek train je Dharana (concentratie) en Pratyahara (controle over je zintuigen). Dit helpt je bewust te worden van jezelf en uiteindelijk meer grip te krijgen over je gedachtes. Deze les is een echt cadeautje voor jezelf!

Onsdag 19 juni
  09:15
Hatha Yoga

Tid   09:15 - 10:30
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 3 tilgængelig
 
 
Hatha Yoga is de basis van alle yogavormen. Het woord Yoga betekent verbinden en in evenwicht brengen. En Hatha staat voor: ha = zon en
tha = maan. Oftewel in een les Hatha Yoga wordt de balans in je lichaam en geest hersteld. Bij deze vorm van Yoga ontwikkel je kracht, flexibiliteit en ontspanning. Door het uitvoeren van houdingen en het concentreren op je ademhaling probeer je weer in contact te komen met jezelf.
Del denne


  18:30
Yin Yoga

Tid   18:30 - 19:45
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 5 tilgængelig
 
 
Yin Yoga is één van de zachtere vormen binnen de Yoga. Het is ontwikkeld door de Amerikaan Paul Grilley. Hij ontdekte dat als je lang en passief in Yogahoudingen blijft, dit een diepgaand effect heeft op dieper gelegen weefsel in het lichaam. In deze vorm ligt de focus op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten. In Yin Yogahoudingen werk je met compressie en stretch. Dit zorgt het voor een betere doorbloeding en hydratatie van weefsel in je lichaam en laat op een subtiele manier je energie weer stromen. 

Om de houdingen langer en bewegingsloos vast te kunnen houden, ga je op zoek naar een functionele houding voor jouw lichaam.

Hiermee bedoeld ik: voorafgaand aan een houding wordt er uitgelegd hoe een houding er volgens de ‘boekjes’ uit zou moeten zien en wat je wel en niet moet voelen. Je brengt jezelf daarna in de houding en gaat na of je voelt wat er is aangegeven. Is dat niet zo ga je spelen met een houding in plaats van meteen Yogaprops erbij te pakken. Je leert zo beter je lichaam kennen en ook respecteren. Als het uiteindelijk toch nodig is om materialen te gebruiken, zijn ze altijd bij de hand om je houding te ondersteunen. Tijdens dit proces van het vinden van ‘jouw’ houding helpt ik je graag.

Tot slot: het is vooral belangrijk om niet teveel je best te doen in Yin Yogahoudingen. Oftewel je neemt nooit een houding aan waarin je jezelf 100% geeft, maar beter 80%. Het doel van een Yin Yoga houding is namelijk het vinden van verstilling in lichaam, adem en uiteindelijk in geest.
Del denne


  20:00
Hatha Yoga

Tid   20:00 - 21:15
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 8 tilgængelig
 
 
Hatha Yoga is de basis van alle yogavormen. Het woord Yoga betekent verbinden en in evenwicht brengen. En Hatha staat voor: ha = zon en
tha = maan. Oftewel in een les Hatha Yoga wordt de balans in je lichaam en geest hersteld. Bij deze vorm van Yoga ontwikkel je kracht, flexibiliteit en ontspanning. Door het uitvoeren van houdingen en het concentreren op je ademhaling probeer je weer in contact te komen met jezelf.
Del denne


Onsdag 19 juni
09:15  
Hatha Yoga

Tid   09:15 - 10:30
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 3 tilgængelig
 
Hatha Yoga is de basis van alle yogavormen. Het woord Yoga betekent verbinden en in evenwicht brengen. En Hatha staat voor: ha = zon en
tha = maan. Oftewel in een les Hatha Yoga wordt de balans in je lichaam en geest hersteld. Bij deze vorm van Yoga ontwikkel je kracht, flexibiliteit en ontspanning. Door het uitvoeren van houdingen en het concentreren op je ademhaling probeer je weer in contact te komen met jezelf.

18:30  
Yin Yoga

Tid   18:30 - 19:45
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 5 tilgængelig
 
Yin Yoga is één van de zachtere vormen binnen de Yoga. Het is ontwikkeld door de Amerikaan Paul Grilley. Hij ontdekte dat als je lang en passief in Yogahoudingen blijft, dit een diepgaand effect heeft op dieper gelegen weefsel in het lichaam. In deze vorm ligt de focus op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten. In Yin Yogahoudingen werk je met compressie en stretch. Dit zorgt het voor een betere doorbloeding en hydratatie van weefsel in je lichaam en laat op een subtiele manier je energie weer stromen. 

Om de houdingen langer en bewegingsloos vast te kunnen houden, ga je op zoek naar een functionele houding voor jouw lichaam.

Hiermee bedoeld ik: voorafgaand aan een houding wordt er uitgelegd hoe een houding er volgens de ‘boekjes’ uit zou moeten zien en wat je wel en niet moet voelen. Je brengt jezelf daarna in de houding en gaat na of je voelt wat er is aangegeven. Is dat niet zo ga je spelen met een houding in plaats van meteen Yogaprops erbij te pakken. Je leert zo beter je lichaam kennen en ook respecteren. Als het uiteindelijk toch nodig is om materialen te gebruiken, zijn ze altijd bij de hand om je houding te ondersteunen. Tijdens dit proces van het vinden van ‘jouw’ houding helpt ik je graag.

Tot slot: het is vooral belangrijk om niet teveel je best te doen in Yin Yogahoudingen. Oftewel je neemt nooit een houding aan waarin je jezelf 100% geeft, maar beter 80%. Het doel van een Yin Yoga houding is namelijk het vinden van verstilling in lichaam, adem en uiteindelijk in geest.

20:00  
Hatha Yoga

Tid   20:00 - 21:15
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 8 tilgængelig
 
Hatha Yoga is de basis van alle yogavormen. Het woord Yoga betekent verbinden en in evenwicht brengen. En Hatha staat voor: ha = zon en
tha = maan. Oftewel in een les Hatha Yoga wordt de balans in je lichaam en geest hersteld. Bij deze vorm van Yoga ontwikkel je kracht, flexibiliteit en ontspanning. Door het uitvoeren van houdingen en het concentreren op je ademhaling probeer je weer in contact te komen met jezelf.

Torsdag 20 juni  
Torsdag 20 juni
Ingen timer
Fredag 21 juni  
Fredag 21 juni
Ingen timer
Lørdag 22 juni  
Lørdag 22 juni
Ingen timer
Søndag 23 juni
  09:30
Yin Yoga+Yoga Nidra

Tid   09:30 - 10:45
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 7 tilgængelig
 
 
Naast de zachte en meditatieve aard van Yin Yoga sluit je deze les altijd af met +/- 20 minuten Yoga Nidra. Yoga Nidra is een meditatie-oefening die wordt uitgevoerd in Savasana (liggende, ontspannende houding). Je werkt op meerdere levels van ontspanning: lichamelijke, mentale en emotionele.

Yoga Nidra kan je vergelijken met een geleide meditatie, maar is altijd systematisch waardoor je naar volledige ontspanning toewerkt. Door het beoefenen van deze meditatietechniek train je Dharana (concentratie) en Pratyahara (controle over je zintuigen). Dit helpt je bewust te worden van jezelf en uiteindelijk meer grip te krijgen over je gedachtes. Deze les is een echt cadeautje voor jezelf!
Del denne


  11:00
Yoga Nidra

Tid   11:00 - 12:00
Lærer   Sanne
Lokation   Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 7 tilgængelig
 
 
Yoga Nidra wordt uitgevoerd in Savasana (liggende, ontspannende houding) en is een op zich zelf staande oefening binnen de Yogafilosofie. Het is een heel makkelijke, snelle en effectieve oefening die tot diepe ontspanning leidt. Je werkt op levels van ontspanning; lichamelijke, mentale en emotionele. Voor Yoga Nidra is geen ervaring met meditatie nodig. Het enige wat je er voor hoeft te kunnen is: liggen (kan zelfs zittend) en luisteren. Dat maakt de hele oefening zo fijn en bijna magisch. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
De effecten van Yoga Nidra kunnen doorwerken in dagelijkse dingen, zoals: een betere en diepere slaap, betere concentratie, meer rust, creativiteit, meer energie en een verbetering van je immuunsysteem.

In deze les staat dus Yoga Nidra centraal. De les start altijd met een concentratie-, adem- of yogaoefening om zo nog makkelijker tot ontspanning te komen. Ook krijg je tijdens deze les meer uitleg over de ins-en-outs van Yoga Nidra.
Del denne


Søndag 23 juni
09:30  
Yin Yoga+Yoga Nidra

Tid   09:30 - 10:45
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 7 tilgængelig
 
Naast de zachte en meditatieve aard van Yin Yoga sluit je deze les altijd af met +/- 20 minuten Yoga Nidra. Yoga Nidra is een meditatie-oefening die wordt uitgevoerd in Savasana (liggende, ontspannende houding). Je werkt op meerdere levels van ontspanning: lichamelijke, mentale en emotionele.

Yoga Nidra kan je vergelijken met een geleide meditatie, maar is altijd systematisch waardoor je naar volledige ontspanning toewerkt. Door het beoefenen van deze meditatietechniek train je Dharana (concentratie) en Pratyahara (controle over je zintuigen). Dit helpt je bewust te worden van jezelf en uiteindelijk meer grip te krijgen over je gedachtes. Deze les is een echt cadeautje voor jezelf!

11:00  
Yoga Nidra

Tid   11:00 - 12:00
Lærer Lærer   Sanne
Lokation          Mauritsstraat 12
Pladser   Stadig 7 tilgængelig
 
Yoga Nidra wordt uitgevoerd in Savasana (liggende, ontspannende houding) en is een op zich zelf staande oefening binnen de Yogafilosofie. Het is een heel makkelijke, snelle en effectieve oefening die tot diepe ontspanning leidt. Je werkt op levels van ontspanning; lichamelijke, mentale en emotionele. Voor Yoga Nidra is geen ervaring met meditatie nodig. Het enige wat je er voor hoeft te kunnen is: liggen (kan zelfs zittend) en luisteren. Dat maakt de hele oefening zo fijn en bijna magisch. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
De effecten van Yoga Nidra kunnen doorwerken in dagelijkse dingen, zoals: een betere en diepere slaap, betere concentratie, meer rust, creativiteit, meer energie en een verbetering van je immuunsysteem.

In deze les staat dus Yoga Nidra centraal. De les start altijd met een concentratie-, adem- of yogaoefening om zo nog makkelijker tot ontspanning te komen. Ook krijg je tijdens deze les meer uitleg over de ins-en-outs van Yoga Nidra.

17 Jun - 23 Jun 2019   
17 Jun - 23 Jun 2019