26 aug - 1 sep 2019   
Maandag 26 augustus
  09:30
Hatha Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   09:30 - 10:45
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.
Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.
Deel deze les


  19:00
Yin-Yang Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   19:00 - 20:15
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 2 beschikbaar
 
 
De eerste helft van deze les begint met krachtige en dynamische bewegingen (Yang) en bouwt daarna af naar verstilling in de Yin yoga. De les wordt afgesloten met een eindontspanning.

Yang yoga is gericht op de spieren en Yin yoga richt zich op het dieperliggende bindweefsel. Yang yoga zorgt voor een krachtig vitaal lichaam en Yin yoga maakt je soepeler en brengt je in contact met jezelf. Zo ontstaat er balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


  20:30
Hatha Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   20:30 - 21:45
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.

Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.
Deel deze les


Maandag 26 augustus
09:30  
Hatha Yoga

Tijd   09:30 - 10:45
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.
Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.

19:00  
Yin-Yang Yoga

Tijd   19:00 - 20:15
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 2 beschikbaar
 
De eerste helft van deze les begint met krachtige en dynamische bewegingen (Yang) en bouwt daarna af naar verstilling in de Yin yoga. De les wordt afgesloten met een eindontspanning.

Yang yoga is gericht op de spieren en Yin yoga richt zich op het dieperliggende bindweefsel. Yang yoga zorgt voor een krachtig vitaal lichaam en Yin yoga maakt je soepeler en brengt je in contact met jezelf. Zo ontstaat er balans tussen lichaam en geest.

20:30  
Hatha Yoga

Tijd   20:30 - 21:45
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.

Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.

Dinsdag 27 augustus
  17:00
Yoga voor jongeren
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   17:00 - 18:15
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
 


  20:00
Dynamische Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   20:00 - 21:15
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
 
Voor wie de fysieke uitdaging in de yoga zoekt, is dynamische yoga heel geschikt. Met dynamische yoga daag je jezelf uit zonder er een wedstrijdje van te maken: hard(er) werken, maar als altijd wel vanuit zachtheid. Je werkt aan meer kracht en flexibiliteit en dat zorgt voor rust in je hoofd.
Een dynamische yogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.
Deel deze les


Dinsdag 27 augustus
17:00  
Yoga voor jongeren

Tijd   17:00 - 18:15
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 

20:00  
Dynamische Yoga

Tijd   20:00 - 21:15
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Les is vol  (0 op de wachtlijst)
 
Voor wie de fysieke uitdaging in de yoga zoekt, is dynamische yoga heel geschikt. Met dynamische yoga daag je jezelf uit zonder er een wedstrijdje van te maken: hard(er) werken, maar als altijd wel vanuit zachtheid. Je werkt aan meer kracht en flexibiliteit en dat zorgt voor rust in je hoofd.
Een dynamische yogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.

Woensdag 28 augustus
  09:30
Hatha Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   09:30 - 10:45
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 2 beschikbaar
 
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.
Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.
Deel deze les


  19:00
Yin Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   19:00 - 20:15
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
 
Yin yoga is een zachte vorm van yoga. Yin yoga maakt vrijwel geen gebruik van spierkracht. De meeste oefeningen doe je dan ook zittend of liggend. Je ondersteunt je lichaam met grote kussens of blokken, zodat je volkomen ontspannen langere tijd in een houding kunt blijven. Op deze manier stimuleer je, ‘pleeg je onderhoud’ aan je botten, pezen, ligamenten en gewrichten. Je lichaam wordt soepeler en stabieler van yin yoga. Je leert je bewust te zijn van het moment en de tijd te nemen voor je lichaam en je gevoel.
Een yin yogales begint met een korte meditatie en een oefening met de adem, dan volgen de yin oefeningen.
Ook deze les eindigt met een heerlijke eindontspanning.
Deel deze les


Woensdag 28 augustus
09:30  
Hatha Yoga

Tijd   09:30 - 10:45
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 2 beschikbaar
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.
Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.

19:00  
Yin Yoga

Tijd   19:00 - 20:15
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 1 beschikbaar
 
Yin yoga is een zachte vorm van yoga. Yin yoga maakt vrijwel geen gebruik van spierkracht. De meeste oefeningen doe je dan ook zittend of liggend. Je ondersteunt je lichaam met grote kussens of blokken, zodat je volkomen ontspannen langere tijd in een houding kunt blijven. Op deze manier stimuleer je, ‘pleeg je onderhoud’ aan je botten, pezen, ligamenten en gewrichten. Je lichaam wordt soepeler en stabieler van yin yoga. Je leert je bewust te zijn van het moment en de tijd te nemen voor je lichaam en je gevoel.
Een yin yogales begint met een korte meditatie en een oefening met de adem, dan volgen de yin oefeningen.
Ook deze les eindigt met een heerlijke eindontspanning.

Donderdag 29 augustus
  19:00
Yin-Yang Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   19:00 - 20:15
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 3 beschikbaar
 
 
De eerste helft van een Yin-Yang yogales begint met krachtige en dynamische bewegingen (Yang) en bouwt daarna af naar verstilling in de Yin yoga. De les wordt afgesloten met een eindontspanning.
Yang yoga is gericht op de spieren en Yin yoga richt zich op het dieperliggende bindweefsel. Yang yoga zorgt voor een krachtig vitaal lichaam en Yin yoga maakt je soepeler en brengt je in contact met jezelf. Zo ontstaat er balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


  20:30
Yin Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   20:30 - 21:45
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
 
Yin yoga is een zachte vorm van yoga. Yin yoga maakt vrijwel geen gebruik van spierkracht. De meeste oefeningen doe je dan ook zittend of liggend. Je ondersteunt je lichaam met grote kussens of blokken, zodat je volkomen ontspannen langere tijd in een houding kunt blijven. Op deze manier stimuleer je, ‘pleeg je onderhoud’ aan je botten, pezen, ligamenten en gewrichten. Je wordt soepeler en stabieler van yin yoga. Je leert je bewust te zijn van het moment en de tijd te nemen voor je lichaam en je gevoel. Een yin yogales begint met een korte meditatie en een oefening met de adem, dan volgen de yin oefeningen.
Ook deze les eindigt met een heerlijke eindontspanning.
Deel deze les


Donderdag 29 augustus
19:00  
Yin-Yang Yoga

Tijd   19:00 - 20:15
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 3 beschikbaar
 
De eerste helft van een Yin-Yang yogales begint met krachtige en dynamische bewegingen (Yang) en bouwt daarna af naar verstilling in de Yin yoga. De les wordt afgesloten met een eindontspanning.
Yang yoga is gericht op de spieren en Yin yoga richt zich op het dieperliggende bindweefsel. Yang yoga zorgt voor een krachtig vitaal lichaam en Yin yoga maakt je soepeler en brengt je in contact met jezelf. Zo ontstaat er balans tussen lichaam en geest.

20:30  
Yin Yoga

Tijd   20:30 - 21:45
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
Yin yoga is een zachte vorm van yoga. Yin yoga maakt vrijwel geen gebruik van spierkracht. De meeste oefeningen doe je dan ook zittend of liggend. Je ondersteunt je lichaam met grote kussens of blokken, zodat je volkomen ontspannen langere tijd in een houding kunt blijven. Op deze manier stimuleer je, ‘pleeg je onderhoud’ aan je botten, pezen, ligamenten en gewrichten. Je wordt soepeler en stabieler van yin yoga. Je leert je bewust te zijn van het moment en de tijd te nemen voor je lichaam en je gevoel. Een yin yogales begint met een korte meditatie en een oefening met de adem, dan volgen de yin oefeningen.
Ook deze les eindigt met een heerlijke eindontspanning.

Vrijdag 30 augustus
  09:30
Hatha Yoga
 Lidy
 Yogastudio Kamala

Tijd   09:30 - 10:45
Docent   Lidy
Locatie   Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.
Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.
Deel deze les


Vrijdag 30 augustus
09:30  
Hatha Yoga

Tijd   09:30 - 10:45
Docent Docent   Lidy
Locatie          Yogastudio Kamala
Plaatsen   Nog 8 beschikbaar
 
Yoga met wat zachtere oefeningen als tussenstap om naar een eindhouding toe te werken. De aangeboden oefeningen zijn voor de meeste mensen goed haalbaar. Bovendien, als een bepaalde houding (nog) niet binnen je bereik ligt, wordt zoveel mogelijk een alternatief aangeboden.
Een hathayogales bestaat uit losmaakoefeningen, evenwichts- en andere yogahoudingen, oefeningen met de adem en meditatie.
Iedere les eindigt met een lange eindontspanning.

Zaterdag 31 augustus  
Zaterdag 31 augustus
Geen lessen
Zondag 1 september  
Zondag 1 september
Geen lessen
26 aug - 1 sep 2019   
26 aug - 1 sep 2019