15 jul - 21 jul 2019   
Maandag 15 juli
  19:45
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


  21:00
Yin Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.
Deel deze les


Maandag 15 juli
19:45  
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.

21:00  
Yin Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Dinsdag 16 juli
  19:30
Extra Yoga in het Park (Sandelingenpark)

Tijd   19:30 - 20:30
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
 
Omda afgelopen zaterdag de les een beetje verregend was: dinsdag in de herhaling; een extra les in het Sandelingen park!
Deel deze les


Dinsdag 16 juli
19:30  
Extra Yoga in het Park (Sandelingenpark)

Tijd   19:30 - 20:30
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
 
Omda afgelopen zaterdag de les een beetje verregend was: dinsdag in de herhaling; een extra les in het Sandelingen park!

Woensdag 17 juli  
Woensdag 17 juli
Geen lessen
Donderdag 18 juli
  18:30
Yin Yoga

Tijd   18:30 - 19:30
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 5 beschikbaar
 
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.
Deel deze les


  19:45
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 3 beschikbaar
 
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


  21:00
Yin Yang Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent   Linda
Locatie   Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.
Deel deze les


Donderdag 18 juli
18:30  
Yin Yoga

Tijd   18:30 - 19:30
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 5 beschikbaar
 
Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

19:45  
Yin Yang Yoga

Tijd   19:45 - 20:45
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 3 beschikbaar
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.

21:00  
Yin Yang Yoga

Tijd   21:00 - 22:00
Docent Docent   Linda
Locatie          Gezondheidscentrum de Volgerlanden
Plaatsen   Nog 6 beschikbaar
 
Yin Yoga

Yin yoga is een serie van grondoefeningen waarin de spieren ontspannen blijven. Yin yoga heeft als doel het stimuleren van bindweefsel zoals banden en kraakbeen, hetgeen belangrijk is om de maximale beweeglijkheid van de gewrichten te bereiken.Dit kan niet worden toegepast in de meest bekende, actievere vormen van yoga, waarin het doel is het versterken en verlengen van de spieren. Om de gewrichten op een veilige, effectieve manier te stimuleren moeten we een zachte spanning erop brengen, voor een langere tijd.

We blijven 3 tot 5 minuten in elke houding, die bijna altijd zittend of liggend is, zo dat we geen spierkracht nodig hebben. Het is een perfect complement voor alle soorten van actieve (yang) yoga, het stimuleert ook meridianen en organen en het bereidt de geest voor op meditatie.

Yin Yang Yoga

In een Yin Yang yogales werken we met beide kwaliteiten doordat actieve, dynamische bewegingen (Yang) afgewisseld worden met verschillende houdingen (Yin) die net als in de Yin lessen, langer aangehouden worden. De Yang in de bewegingen is gericht op de spieren en zorgt voor een krachtig vital lichaam doordat we de energie laten stromen. De Yin houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefel rondom gewrichten en organen en brengen je in contact met de stilte in jezelf. Zo onstaat er een gezonde balans tussen lichaam en geest.

Vrijdag 19 juli  
Vrijdag 19 juli
Geen lessen
Zaterdag 20 juli
  09:30
Yoga in het Park

Tijd   09:30 - 10:30
Docent   Linda
Locatie   bij Sophiahal verzamelen
Ruimte   Sophiapark
Plaatsen   Nog 14 beschikbaar
 
 


Zaterdag 20 juli
09:30  
Yoga in het Park

Tijd   09:30 - 10:30
Docent Docent   Linda
Locatie          bij Sophiahal verzamelen
Ruimte          Sophiapark
Plaatsen   Nog 14 beschikbaar
 

Zondag 21 juli  
Zondag 21 juli
Geen lessen
15 jul - 21 jul 2019   
15 jul - 21 jul 2019