20 May - 26 May 2019   
Montag 20 Mai
  09:15
Yoga BeginnersCursus
 GOUDasfalt

Zeit   09:15 - 10:45
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
5-weekse beginnerscursus. Deze cursus is alleen als gehele cursus te boeken.
Data: Maandag 6, 13, 20, 27 mei & 3 juni | 9.15-10.45u

Tijdens deze cursus houden we de traditionele Hatha yoga aan, wat de 'moeder' is van alle yogastijlen.

Wat onder andere aan bod komt:

Zonnegroeten
Meditatie
Ademhalingstechnieken
De belangrijkste basishoudingen
Filosofie: waar komt yoga vandaan?
Uitleg van verschillende yogavormen
Tips om yoga in je dagelijkse leven te integreren

Na deze cursus heb je een goede basis voor het volgen van een open yogales & heb je handvaten om thuis je eigen practice op te bouwen.

De investering bedraagt €95, lesmateriaal inbegrepen.
Je plek is gereserveerd zodra de betaling binnen is.
Teilen Sie das-2


Montag 20 Mai
09:15  
Yoga BeginnersCursus

Zeit   09:15 - 10:45
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
5-weekse beginnerscursus. Deze cursus is alleen als gehele cursus te boeken.
Data: Maandag 6, 13, 20, 27 mei & 3 juni | 9.15-10.45u

Tijdens deze cursus houden we de traditionele Hatha yoga aan, wat de 'moeder' is van alle yogastijlen.

Wat onder andere aan bod komt:

Zonnegroeten
Meditatie
Ademhalingstechnieken
De belangrijkste basishoudingen
Filosofie: waar komt yoga vandaan?
Uitleg van verschillende yogavormen
Tips om yoga in je dagelijkse leven te integreren

Na deze cursus heb je een goede basis voor het volgen van een open yogales & heb je handvaten om thuis je eigen practice op te bouwen.

De investering bedraagt €95, lesmateriaal inbegrepen.
Je plek is gereserveerd zodra de betaling binnen is.

Dienstag 21 Mai
  19:00
Hatha Yoga
 GOUDasfalt

Zeit   19:00 - 20:00
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.
Teilen Sie das-2


Dienstag 21 Mai
19:00  
Hatha Yoga

Zeit   19:00 - 20:00
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.

Mittwoch 22 Mai
  09:15
Hatha Yoga
 GOUDasfalt

Zeit   09:15 - 10:15
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.
Teilen Sie das-2


  10:45
Yin Yoga & Meditatie
 GOUDasfalt

Zeit   10:45 - 11:45
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
Yin is een rustige vorm van yoga, die Indiase en Chinese filosofie met elkaar verbindt. Tijdens de Yin lessen werken we aan het bindweefsel door gedurende 3 tot 5 minuten een zittende of liggende houding aan te nemen waarbij we druk of rek aanbrengen op bepaalde punten. De spieren dienen zoveel mogelijk ontspannen te zijn, om een rek te kunnen laten ontstaan in het bindweefsel. De punten waarop druk of rek aangebracht worden liggen op de meridianen (energiebanen) in het lichaam, die volgens de Chinese Daoistische filosofie zijn omschreven.
Teilen Sie das-2


  19:00
Hatha Yoga
 GOUDasfalt

Zeit   19:00 - 20:00
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.
Teilen Sie das-2


  20:15
Ashtanga Yoga
 GOUDasfalt

Zeit   20:15 - 21:15
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
Ashtanga yoga maakt gebruik van vaststaande series van opeenvolgende oefeningen. Het einde van elke oefening vormt het begin voor de volgende oefening, het loopt dynamisch in elkaar over.
Ashtanga yoga is uitermate geschikt om fysiek en mentaal sterker en flexibeler te worden.
Zoals elke vorm van yoga speelt de ademhaling de belangrijkste rol. Ashtanga is fysiek krachtig maar wel een yoga vorm, en dus geen 'work-out'. We bewegen met een gelijkmatige, diepe ademhaling en goed luisterend naar de grenzen van het lichaam.
Teilen Sie das-2


Mittwoch 22 Mai
09:15  
Hatha Yoga

Zeit   09:15 - 10:15
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.

10:45  
Yin Yoga & Meditatie

Zeit   10:45 - 11:45
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
Yin is een rustige vorm van yoga, die Indiase en Chinese filosofie met elkaar verbindt. Tijdens de Yin lessen werken we aan het bindweefsel door gedurende 3 tot 5 minuten een zittende of liggende houding aan te nemen waarbij we druk of rek aanbrengen op bepaalde punten. De spieren dienen zoveel mogelijk ontspannen te zijn, om een rek te kunnen laten ontstaan in het bindweefsel. De punten waarop druk of rek aangebracht worden liggen op de meridianen (energiebanen) in het lichaam, die volgens de Chinese Daoistische filosofie zijn omschreven.

19:00  
Hatha Yoga

Zeit   19:00 - 20:00
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.

20:15  
Ashtanga Yoga

Zeit   20:15 - 21:15
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
Ashtanga yoga maakt gebruik van vaststaande series van opeenvolgende oefeningen. Het einde van elke oefening vormt het begin voor de volgende oefening, het loopt dynamisch in elkaar over.
Ashtanga yoga is uitermate geschikt om fysiek en mentaal sterker en flexibeler te worden.
Zoals elke vorm van yoga speelt de ademhaling de belangrijkste rol. Ashtanga is fysiek krachtig maar wel een yoga vorm, en dus geen 'work-out'. We bewegen met een gelijkmatige, diepe ademhaling en goed luisterend naar de grenzen van het lichaam.

Donnerstag 23 Mai
  19:00
Hatha Yoga
 GOUDasfalt

Zeit   19:00 - 20:00
Lehrer   Pamela
Standort   GOUDasfalt
 
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.
Teilen Sie das-2


  20:15
Yin Yoga & Meditatie
 GOUDasfalt

Zeit   20:15 - 21:15
Lehrer   Pamela
Standort   GOUDasfalt
 
 
Yin is een rustige vorm van yoga, die Indiase en Chinese filosofie met elkaar verbindt. Tijdens de Yin lessen werken we aan het bindweefsel door gedurende 3 tot 5 minuten een zittende of liggende houding aan te nemen waarbij we druk of rek aanbrengen op bepaalde punten. De spieren dienen zoveel mogelijk ontspannen te zijn, om een rek te kunnen laten ontstaan in het bindweefsel. De punten waarop druk of rek aangebracht worden liggen op de meridianen (energiebanen) in het lichaam, die volgens de Chinese Daoistische filosofie zijn omschreven.
Teilen Sie das-2


Donnerstag 23 Mai
19:00  
Hatha Yoga

Zeit   19:00 - 20:00
Lehrer Lehrer   Pamela
Standort          GOUDasfalt
 
Hatha yoga is de meest traditionele yogavorm. De focus bij Hatha yoga ligt bij de gezondheid van de organen. Tijdens de les beoefenen we meditatie, ademhalingsoefeningen, zonnegroeten, zittende & liggende asana's en een eindontspanning.

20:15  
Yin Yoga & Meditatie

Zeit   20:15 - 21:15
Lehrer Lehrer   Pamela
Standort          GOUDasfalt
 
Yin is een rustige vorm van yoga, die Indiase en Chinese filosofie met elkaar verbindt. Tijdens de Yin lessen werken we aan het bindweefsel door gedurende 3 tot 5 minuten een zittende of liggende houding aan te nemen waarbij we druk of rek aanbrengen op bepaalde punten. De spieren dienen zoveel mogelijk ontspannen te zijn, om een rek te kunnen laten ontstaan in het bindweefsel. De punten waarop druk of rek aangebracht worden liggen op de meridianen (energiebanen) in het lichaam, die volgens de Chinese Daoistische filosofie zijn omschreven.

Freitag 24 Mai
  09:15
Vinyasa Flow
 GOUDasfalt

Zeit   09:15 - 10:15
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
Vinyasa is sanskriet voor 'met adem'. In Vinyasa vormt de harmonie tussen adem en beweging de basis. In Vinyasa beweeg je van de ene houding in de andere op het ritme van de adem. We creëren een 'flow' door op een vloeiende manier van de ene houding naar de andere houding te bewegen. Het is een dynamische, speelse les gericht op het openen van lichaam en geest, en het vergroten van flexibiliteit en kracht.
Teilen Sie das-2


  10:45
Yin Yoga & Meditatie
 GOUDasfalt

Zeit   10:45 - 11:45
Lehrer   Tessa
Standort   GOUDasfalt
 
 
Yin is een rustige vorm van yoga, die Indiase en Chinese filosofie met elkaar verbindt. Tijdens de Yin lessen werken we aan het bindweefsel door gedurende 3 tot 5 minuten een zittende of liggende houding aan te nemen waarbij we druk of rek aanbrengen op bepaalde punten. De spieren dienen zoveel mogelijk ontspannen te zijn, om een rek te kunnen laten ontstaan in het bindweefsel. De punten waarop druk of rek aangebracht worden liggen op de meridianen (energiebanen) in het lichaam, die volgens de Chinese Daoistische filosofie zijn omschreven.
Teilen Sie das-2


Freitag 24 Mai
09:15  
Vinyasa Flow

Zeit   09:15 - 10:15
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
Vinyasa is sanskriet voor 'met adem'. In Vinyasa vormt de harmonie tussen adem en beweging de basis. In Vinyasa beweeg je van de ene houding in de andere op het ritme van de adem. We creëren een 'flow' door op een vloeiende manier van de ene houding naar de andere houding te bewegen. Het is een dynamische, speelse les gericht op het openen van lichaam en geest, en het vergroten van flexibiliteit en kracht.

10:45  
Yin Yoga & Meditatie

Zeit   10:45 - 11:45
Lehrer Lehrer   Tessa
Standort          GOUDasfalt
 
Yin is een rustige vorm van yoga, die Indiase en Chinese filosofie met elkaar verbindt. Tijdens de Yin lessen werken we aan het bindweefsel door gedurende 3 tot 5 minuten een zittende of liggende houding aan te nemen waarbij we druk of rek aanbrengen op bepaalde punten. De spieren dienen zoveel mogelijk ontspannen te zijn, om een rek te kunnen laten ontstaan in het bindweefsel. De punten waarop druk of rek aangebracht worden liggen op de meridianen (energiebanen) in het lichaam, die volgens de Chinese Daoistische filosofie zijn omschreven.

Samstag 25 Mai
  08:45
Vinyasa Flow
 GOUDasfalt

Zeit   08:45 - 09:45
Lehrer   Katinka
Standort   GOUDasfalt
Raum   EVT STADSSTRAND
 
 
18 mei is de eerste les op zaterdag bij Yogabird!
Om dit te vieren & jullie kennis te laten maken met de docente, Katinka, kun je deze les gratis boeken.

Vinyasa is sanskriet voor 'met adem'. In Vinyasa vormt de harmonie tussen adem en beweging de basis. In Vinyasa beweeg je van de ene houding in de andere op het ritme van de adem. We creëren een 'flow' door op een vloeiende manier van de ene houding naar de andere houding te bewegen. Het is een dynamische, speelse les gericht op het openen van lichaam en geest, en het vergroten van flexibiliteit en kracht.
Teilen Sie das-2


Samstag 25 Mai
08:45  
Vinyasa Flow

Zeit   08:45 - 09:45
Lehrer Lehrer   Katinka
Standort          GOUDasfalt
Raum          EVT STADSSTRAND
 
18 mei is de eerste les op zaterdag bij Yogabird!
Om dit te vieren & jullie kennis te laten maken met de docente, Katinka, kun je deze les gratis boeken.

Vinyasa is sanskriet voor 'met adem'. In Vinyasa vormt de harmonie tussen adem en beweging de basis. In Vinyasa beweeg je van de ene houding in de andere op het ritme van de adem. We creëren een 'flow' door op een vloeiende manier van de ene houding naar de andere houding te bewegen. Het is een dynamische, speelse les gericht op het openen van lichaam en geest, en het vergroten van flexibiliteit en kracht.

Sonntag 26 Mai  
Sonntag 26 Mai
Keine Kurse
20 May - 26 May 2019   
20 May - 26 May 2019